לוחמת הטאקוונדו אבישג סמברג הייתה חתומה אתמול (שישי) על אחד ההישגים הגדולים בענף, כאשר הפכה לשנייה בתולדות המדינה שזוכה באליפות אירופה.
סמברג בת ה-19 עברה יום קרבות מושלם, כולל ניצחון בגמר על אלופת אירופה היוצאת אדריאנה סרסו הספרדייה, כל זה כדי להפוך לישראלית הראשונה שזוכה בזהב היבשתי מאז בת אל גטרר ב-2010.
2 צפייה בגלריה
אבישג סמברג
אבישג סמברג
סמברג עם המדליה
(צילום: באדיבות התאחדות הטאקוונדו)
"בדיוק עצרת אותי אחרי ריקוד ניצחון בחדר שלי", סיפרה סמברג המאושרת. "אני עוד לא קולטת שעמדתי בראש הפודיום באליפות אירופה כשמתנגן ההמנון, קשה לי פשוט להסביר את זה".
איך עבר יום התחרות?
"היה יום ארוך וקשה, כל קרב ניצחתי בשיניים, כולל פעמיים בניקוד זהב. שני הקרבות הראשונים היו מול יריבות שניצחו אותי בעבר. הגעתי הפעם כדי לנקום ואמרתי שאני באה להחזיר להם ברגע האמיתי. זה היה יום של נקמות".
2 צפייה בגלריה
טאקוונדו
טאקוונדו
סמברג בפעולה
(צילום: נועם עופרן, איגוד הטאקוונדו)
ועדיין להגיע לתחרות שנייה בסך הכל בשמונה חודשים בגלל הקורונה בטח לא היה פשוט עבורך.
"עבדתי קשה בכל התקופה של הקורונה, ידעתי שהעבודה הקשה תשתלם. היו לנו יריבות אימון שהגיעו לארץ, שזה עזר לי הרבה. זה הכין אותי גם מנטלית וגם פיזית, ונתן לי את הפוש שהייתי צריכה".
המשימה החשובה היא תחרות המיון לאולימפיאדה.
"דחו את התחרות למאי, ואני שמחה על זה כי זה ייתן לי זמן להתאושש. כל יום שעובר אני מרגישה שאני משתפרת יותר וזה נותן לי זמן לעבוד קשה. כל יום שדוחים זה רק בא לטובתי, כי אני לא מפסיקה להשתפר ולהתחזק. אני עוד ילדה בת 19 וגם מתבגרת בגוף".