באחת העונות של סיינפלד, ג'ורג' קוסטנזה מכריז כי דברים טובים הולכים לקרות לו בקיץ הקרוב, זה הולך להיות הקיץ של ג׳ורג׳. רק שמאז אותה הכרזה, הכל התהפך, ונהיה רע, רע מאוד.
פנרבחצ'ה, שהחלה כבר לחשוב על הקיץ הקרוב והייתה בטוחה שזה הקיץ שלה, קיבלה את הקיץ של ז'ליקו. אי אפשר להגיד שזאת הייתה עונה טובה של הסרבי, עם חמישה ניצחונות ב־16 המשחקים הראשונים של העונה ביורוליג. נכון שהיה מעט שיפור בהמשך העונה, אך ניכר היה שחלקי הפאזל לא מתאימים. מה שהצביע על בעיה מרכזית העונה היה מצב הרוח הסופר טעון של הסרבי. מאז ומתמיד ז'ליקו היה אדם חמום מוח, אבל העונה הייתה תחושה שהוא איבד את זה לגמרי, תשאלו את ג'יג'י דאטומה.
1 צפייה בגלריה
ז'ליקו אוברדוביץ' על הקווים
ז'ליקו אוברדוביץ' על הקווים
ז'ליקו אוברדוביץ' על הקווים
(צילום: EPA)
לכל קבוצה אליה הגיע הסרבי זה נגמר בתארים. טוב, זו לא חוכמה שמדריך אותך המאמן הטוב ביותר אי פעם באירופה. את פנאתינייקוס הוא הפך לאחת האימפריות הגדולות עם חמש זכיות ביורוליג, ומאז שעזב הקבוצה היוונית לא חזרה אפילו למעמד הפיינל פור.
ביטול היורוליג העונה נתן עוד תקווה שהשועל הוותיק בכל זאת ימשיך אצל הטורקים, אבל זה לא קרה ואחרי ההודעה שגם הליגה בטורקיה הגיעה לסיומה, הוא הגיע למסקנה שזו העת להיפרד.
במהלך משחקים רבים היה אפשר להבחין בכך שהסרבי איבד מהרעב שלו. משהו שם כבר לא עובד, אולי זה הגיל. ז'ליקו ייקח שנת חופש, לנוח, לחשוב, להחליט לגבי האתגר הבא שלו. קשה להאמין שהוא יוותר על הכדורסל כל כך מהר. אחרי שנה התיאבון יחזור, ונותר להמר רק באיזו תחנה יבחר. הניחוש שלי: קאמבק מפואר לאואקה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.