יובנטוס מגיעה למפגש הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות מול פורטו עם פיגור 2:1 מהמשחק בפורטוגל ונמצאת בסכנת הדחה מוחשית כבר בשלב מוקדם.
למזלה, יש לה את אחד הנשקים הקטלניים בכל הקשור למצבים של הגב לקיר, אחד בשם כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי בן ה-35 שהניף כבר חמש פעמים את הגביע עם האוזניים הגדולות, חתום על כמה מהקאמבקים הכי זכורים בצ'מפיונס (ובכלל), וזאת הזדמנות טובה להיזכר בכמה מהם.
6 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
מלך הקאמבקים. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AP)

מקום חמישי: במדי יובנטוס ב-0:3 על ברצלונה | שלב הבתים בעונת 2020/21

לא מדובר כאן על קאמבק במובן הקלאסי, אבל ה-0:3 הגדול של יובנטוס בקאמפ-נואו העונה קבע מהפך בפסגת הבית ושלח את יובה לשמינית הגמר מהמקום הראשון על חשבון זאת שנחשבת על ידי רבים ליריבה הגדולה בקריירה של רונאלדו. מי היה מאמין, אבל הכוכב חיכה עד אותו משחק בדצמבר 2020 כדי לכבוש בפעם הראשונה בקריירה מול בארסה ולאו מסי בליגת האלופות.
את המפגש בטורינו הוא אמנם החמיץ בגלל שנדבק בקורונה, אבל בסיבוב השני הוא כבר היה - ועוד איך. אמנם לא מדובר בתצוגת כדורגל מבריקה כמו שהוא יודע, אבל צמד בקאמפ-נואו זה אף פעם לא מובן מאליו. את הראשון הוא הבקיע מפנדל אותו סחט בעצמו וגם השני הגיע מהנקודה הלבנה. באמצע ווסטון מקני הכפיל ובסיום 0:3, אולי במפגש האחרון בין שני הסופרסטארים.
6 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו משאיר את לאו מסי מאחור
(צילום: gettyimages)

מקום רביעי: במדי ריאל מדריד ב-3:1 מול יובנטוס | רבע הגמר בעונת 2017/18

הפסד שכולו ניצחון. הבלאנקוס הגיעו למפגש הגומלין בסנטיאגו ברנבאו עם יתרון מבטיח של 0:3 מהמשחק ביובנטוס סטדיום, כולל כמובן המספרת הבלתי נשכחת של רונאלדו. למרות שהיא הייתה עם רגל וחצי בשלב הבא ריאל נקלעה לפיגור 3:0 שהיה שולח את המשחק להארכה. עמוק בתוספת הזמן הגיע הרגע של הפורטוגלי.
לוקאס ואסקס סחט פנדל מעורר מחלוקת ולאחר שג'אנלואיג'י בופון ספג כרטיס אדום, רונאלדו ניגש לנקודה הלבנה ובקור רוח של ווינר אמיתי שלח את הפנדל פנימה ואת ריאל מדריד לרבע הגמר בדקה ה-98. בחצי הגמר החבורה של זינדין זידאן הדיחה את באיירן מינכן ובגמר רשמה 1:3 על ליברפול בדרך לזכייה שלישית ברציפות - וגם האחרונה שלה ושל רונאלדו מאז.
6 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
בטירוף אחרי שהדיח את קבוצתו הנוכחית
(צילום: AFP)

מקום שלישי: במדי ריאל מדריד ב-2:4 מול באיירן מינכן | רבע הגמר בעונת 2016/17

100 שערים בליגת האלופות - צ'ק, ניצחון מתוק ודרמטי על יריבה ותיקה - צ'ק, רונאלדו מופיע במאני טיים - ברור שצ'ק. רונאלדו הגיע בהילוך חמישי כבר למשחק הראשון עם צמד שסידר לריאל 1:2 באליאנץ ארנה. הגומלין כבר היה סיפור אחר עם גיבור משנה נוסף, השופט ויקטור קסאי, שאישר שני שערים שהובקעו בנבדל בעולם טרום ה-VAR - ועזר לריאל מדריד להשיג 2:4 בתום הארכה ו-3:6 בסיכום שני המשחקים.
עם כל הכבוד לשיפוט, אנחנו כאן כדי לתת כבוד לרונאלדו שהתפוצץ על הבווארים עם שלושער. את הראשון הוא הבקיע בנגיחה במחצית השנייה, שער עצמי של סרחיו ראמוס עוד שלח את המשחק להארכה, אבל שם ריאל נתנה גז והשאירה אבק לבאיירן. ראמוס החזיר על הטעות עם בישול לרונאלדו (104) שהשלים שלושער חמש דקות לאחר מכן. מרקו אסנסיו סגר עניין (112) ושלח את ריאל לניצחונות קלילים על אתלטיקו בחצי ויובנטוס בגמר בדרך לגביע השני ברצף.
6 צפייה בגלריה
המילה האחרונה הייתה שלו. פיליפ לאם בהלם
המילה האחרונה הייתה שלו. פיליפ לאם בהלם
המילה האחרונה הייתה שלו. פיליפ לאם בהלם
(צילום: רויטרס)

מקום שני: במדי ריאל מדריד ב-0:3 מול וולפסבורג | רבע הגמר בעונת 2015/16

הזכייה הראשונה ברצף של ריאל נתקלה בדרך בלהקת הזאבים של וולפסבורג שאמנם כבר הריחה דם אחרי ה-0:2 במשחק הראשון, אבל הייתה זו שנטרפה בסופו של דבר לאחר הופעת ענק של הפנומן הפורטוגלי.
וולפסבורג הגיעה לברנבאו במטרה לשחק הגנתי ולשמור על היתרון - זה כאמור לא ממש עבד. רונאלדו פתח את המפגש עם צמד מהיר בתוך דקה אחת בלבד (16 ו-17) והשלים שלושער גדול במחצית השנייה (77) באמצעות בעיטה חופשית חכמה. "כריסטיאנו רונאלדו הוכיח שהוא השחקן הטוב בעולם", אמר בסיום זינדין זידאן. באותו ערב קשה היה להתווכח איתו. בשלב הבא ריאל התגברה על מנצ'סטר סיטי ובגמר שוב שברה לאתלטיקו מדריד את החלום.
6 צפייה בגלריה
רונאלדו מול ריקרדו רודריגס
רונאלדו מול ריקרדו רודריגס
רונאלדו מול ריקרדו רודריגס
(צילום: AP)

מקום ראשון: במדי יובנטוס ב-0:3 מול אתלטיקו מדריד | שמינית הגמר בעונת 2018/19

עוד רמונטדה של איש אחד. אתלטיקו מדריד בעידן דייגו סימאונה היא חתיכת קבוצה קשוחה ומעטים הימרו על יובנטוס אחרי ההפסד 2:0 במשחק הראשון במדריד. את רונאלדו מצבים כאלה רק מדליקים ולנו זה סידר את אחת ההופעות האישיות הכי גדולות בקריירה של רונאלדו - ושל שחקן בליגת האלופות בכלל.
CR7 התפוצץ על הקולצ'ונרוס שבתחילת הערב עוד חלמו על הגמר שנערך בוונדה מטרופוליטנו באותה עונה. רונאלדו נגח את הראשון במחצית הראשונה, הוסיף אחד נוסף עם הראש לאחר אישור ה-VAR וקינח עם פנדל מוצלח בדקה ה-88. בשלב הבא נגמרו ליובה הקסמים בשרוול והיא לא עמדה מול איאקס המפתיעה של אותה עונה שהשיגה 2:3 בסיכום שני המשחקים.
6 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
רונאלדו מפרק את אתלטיקו עם תצוגת שיא
(צילום: AFP)