כל אוהדי איטליה היו רוצים לשכוח את מונדיאל 1994. הנבחרת שלהם הפסידה את התואר, כאשר הייתה נגיעה ממנו. מי שבעיקר לא ישכח את זה הוא רוברטו באג'יו, אשר החמיץ בעיטה קריטית בדו-קרב מול ברזיל בגמר.
באותו הטורניר, ספרד פגשה את איטליה ברבע הגמר. תוך כדי המשחק פגע מאורו טאסוטי האיטלקי בפניו של לואיס אנריקה עם מרפקו ובכך שבר את אפו. השופט, שהיה צריך להתייחס לנעשה, לא עשה זאת. ספרד קופחה ולא זכתה ביתרון מספרי (כרטיס אדום הכרחי) ובפנדל, ואיטליה עלתה על חשבונה לחצי הגמר עם 1:2.
1 צפייה בגלריה
רוברטו מנצ'יני
רוברטו מנצ'יני
רוברטו מנצ'יני
(צילום: רויטרס)

לאחר 14 שנה שלא נפגשו, ספרד פגשה את איטליה בשלב רבע הגמר ביורו 2008, שם התכולים חזרו לארץ המגף עם הראש למטה, אחרי שהפסידו בדו קרב הפנדלים בתוצאה 4:2. בשנת 2012, אלופת העולם ספרד פשוט רמסה את איטליה עם 0:4 בגמר היורו. שוב מרחק נגיעה. איטליה, שכ"כ רצתה לנקום בספרד, הדיחה אותה בשמינית גמר יורו 2016 ומנעה ממנה לשמור על התואר בו זכתה פעמיים ברציפות. וככה זה בא והולך, כששתיהן מכניסות עוד מכה בקרב איגרוף גדול ונצחי.
כעת מחכה להן מפגש ענק בחצי גמר יורו 2020. אם בתחילת העשור ספרד הייתה הנבחרת המפחידה בעולם, כעת איטליה היא השם שכולם מדברים עליו בטורניר. רוברטו מנצ'יני מחבר כבר רצף של 32 משחקים ללא הפסד, ועוד שני ניצחונות יהיו שווים אליפות אירופה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כ