הפועל ת"א בכדורסל היא קבוצת תחתית השנה, קבוצה שאם לא תערוך שינויים בסגל, ומהר, תמצא את עצמה יורדת ליגה. אז נכון, האדומים החליפו את המאמן (שלדעתי היה צריך להיות מפוטר כבר לפני חודשיים-שלושה), והביאו את דני פרנקו, מאמן מנוסה שמכיר את המועדון, אבל לא בטוח שזה יספיק.
למעשה, הפועל לא פתרה את הבעיה את הבעיה האמיתית שלה, ובהפסד להפועל חיפה נראה שבכלל לא בטוח שהיא מודעת לבעיה. הפועל לא נלחמה על כדורים חוזרים, נתנה לחיפה לעשות פחות או יותר מה שרצתה ונראתה כאילו היא פשוט לא רוצה לשחק. יש לקבוצה גם לא מעט בעיות התקפיות, שבחסרונו של ג'יי-פי טוקוטו הפצוע בולטות במיוחד, אבל בראש ובראשונה הבעיה היא בראש.

1 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(צילום: שרון צור)

הפועל ת"א משחקת כאילו היא קבוצת צמרת, כאילו אין סכנה ממשית שתרד ליגה, והתוצאות בהתאם. אם היא רוצה להשאיר לעצמה סיכוי להישרדות, היא חייבת להבין שכל משחק קריטי. הקבוצה תצטרך להכריח את היריבות שלה לקחת זריקות קשות, להילחם על כל כדור, לעשות עבירות כשצריך - מה שבכלל לא קרה במשחקה האחרון. בנוסף, היא צריכה לשחק על היתרונות שלה ולצאת יותר להתקפות מתפרצות בראשותם של בר טימור וים מדר. לא יזיק לה גם להוסיף זר או שניים שיוכלו לרווח את המשחק ולעזור בהגנה.
למזלה של הפועל ת"א, הליגה השנה צמודה מאוד ואין עדיין יורדת בטוחה, והיא רחוקה רק מספר משחקים טובים מיציאה מהבוץ. היריבות העיקריות שלה בתחתית אמנם עשו שינויים בסגלים, אבל עדיין לא טיפלו בבעיות ההגנתיות שלהן, מה שיכול לעזור להפועל. אבל, בסופו של דבר לא יעזור כלום אם הפועל לא תבין מהר שאין לה את הפריבילגיה לא לשמור ולא לתת 200 אחוז בכל משחק.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.