הישג יפה לחותרת הקיאק פסקל ברקוביץ', חברת בית הלוחם תל אביב, שזכתה בשתי מדליות, כסף וארד, בתחרות גביע העולם המתקיימת בהונגריה.
זה החל עם מקום שלישי במקצה ל-200 מטר. היא עברה את המרחק ב-1:06.05 דקות, 6.11 שניות מהמקום הראשון. ואתמול (שבת) סיימה במקום השני במקצה ל-500 מטר עם זמן של 2:36.75 דקות
2 צפייה בגלריה
טליה אילת
טליה אילת
פסקל ברקוביץ'
(צילום: אסנת פליס דואר)
התחרות התקיימה במזג אוויר לא קל, שכלל גשם ורוחות פנים חזקות. בסיום אמרה פסקל, שלה זו תחרות בינלאומית ראשונה מאז חודש מרץ: "נהניתי, ואני מוכנה עכשיו להתחרות שוב. התנאים היו מאוד לא פשוטים, בטח עבורי, שאני קטנה וקלה. המתחרות שלי כאן חזקות מאוד, ושתי הראשונות כבר הבטיחו את מקומן בטוקיו. היה לי אתגר לא פשוט. טכנית חתרתי טוב מאוד, פיקששתי קצת בזינוק אבל הצלחתי לגשר על הטעות מהר, אני צריכה להתחזק ואני מרגישה שאני בדרך הנכונה, הטכניקה שלי השתפרה פלאים".
מאמנה של פסקל, ויטלי דרוזד, מרוצה מההתקדמות שלה בתקופה האחרונה ומן העובדה כי הזדמן לה להתחרות בתנאים שונים לגמרי מהחתירה בירקון, שם מתקיימים רוב אימוניה.
2 צפייה בגלריה
טליה אילת
טליה אילת
טליה אילת
(צילום: אסנת פליס דואר)
במקצה ל-500 מטר התחרתה גם הקיאקיסטית הצעירה, טליה אילת (בית הלוחם ת"א), שהשיגה תוצאה של 3:23. 1:27.64 ד'. זו תחרות בינלאומית ראשונה של טליה, שהחלה להתאמן רק לפני ארבעה חודשים תחת דרוזד.
פורסם לראשונה: 17:22, 26.09.20