בשלוש האליפויות שלקח עם ניו אינגלנד, סטיבן גוסטובסקי לא עבר ערבים כאלה. כמו טום בריידי בטמפה ביי, הוא גילה שלא קל להתחיל מחדש בקבוצה אחרת – אבל לפחות הבכורה שלו הסתיימה בניצחון. הבועט הוותיק, שעבר אחרי 13 עונות מהפטריוטס לטנסי, החמיץ הלילה (ב') שלוש בעיטות שדה ועוד בעיטת בונוס – הפעם הראשונה בקריירה שהוא סובל מרצף כזה – אבל 17 שניות לסיום נעץ כדור מ-25 יארד וסידר לטנסי 14:16 בדנבר.
זה היה משחק מכוער למדי גם בלי ההחמצות האלה, כאשר דנבר מעבה את רשימת הפצועים המתארכת שלה ולא מציחה לייצר התקפה. הרץ מלווין גורדון שהגיע מהצ'ארג'רס השיג 78יארד וטאצ'דאון, דרו לוק מסר עוד אחד לנואה פאנט, ומעבר לזה כלום. דרק הנרי רץ 116 מהצד השני.
3 צפייה בגלריה
סטיבן גוסטובסקי
סטיבן גוסטובסקי
שחקני טנסי חוגגים עם גוסטובסקי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
סטיבן גוסטובסקי
סטיבן גוסטובסקי
הבעיטה המנצחת. גוסטובסקי
(צילום: AP)
בן רות'ליסברגר חזר לשחק אחרי שנה של פציעה, ונהנה בעיקר מההגנה שלו ב-16:26 של פיטסבורג בחוץ על הג'איינטס. ביג בן מסר שלושה טאצ'דאונים, והתענג מהצפייה בסאקוון בארקלי, אחד הרצים המעולים שיש בנמצא, מסיים על 6 יארד בלבד על הקרקע – כולל מינוס 3 במחצית הראשונה. בנוסף, שני כדורים של דניאל ג'ונס נחטפו. הדבר שהלך הכי רע לפיטסבורג היה הפציעה של ג'יימס קונר בשלב מוקדם, אבל בני סנל זינק במקומו מהספסל ורץ 113 יארד.
3 צפייה בגלריה
בן רות'ליסברגר
בן רות'ליסברגר
חזר למגרשים. רות'ליסברגר
(צילום: AP)