אחרי פגרה של חודש וחצי, גם בעקבות הסגר, ליגת העל בכדוריד חודשה הערב (שני) עם הפתעה אחת גדולה. מ.כ חולון, שנלחמת על מקומה בבית העליון, ניצחה 23:25 את השנייה בטבלה, הפועל ראשון לציון.
חולון קיבלה בפגרה ארבעה שחקנים חדשים-ישנים לסגל שלה: המקשר הניגרי פיליפ קאלו, ואת שלושת שחקני נבחרת הנוער ששבו מפרויקט פורטוגל - אור ממן, אור לוי ואלון שולמן. המנצחת נהנתה ממשחק פנטסטי של אביעד בן זימן. ראשל"צ רושמת בסך הכל הפסד שני העונה.
2 צפייה בגלריה
אביעד בן זימן
אביעד בן זימן
בן זימן. מהשחקנים הטובים העונה בליגה
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
מוליכת הטבלה המושלמת, א.ס רמת השרון, לא התקשתה בחוץ מול הפועל קריית אונו, וטיילה עם 25:36. המשחק הוכרע כבר בחצי הראשון כשקבוצתו של אסף לוי ירדה להפסקה ביתרון 10:20. מילאן פאבלוביץ' הוביל עם 8 שערים, עדן ג'ינג'י הוסיף 5 ו-10 בישולים. טאריק קסומוביץ' הבקיע 8 שערים למפסידה.
מכבי ראשל"צ הצליחה לצאת מדימונה עם ניצחון קשה, אבל חשוב - 30:32. ירמי סידי הוביל את המנצחת עם 10 שערים, צח מלול הוסיף 4 וברנקו קנקראש, הרכש החדש, תרם 3. את דימונה הובילו יותם טל ויובל כץ עם 5 שערים כ"א.
2 צפייה בגלריה
עמית מוטולה זורק
עמית מוטולה זורק
מוטולה באוויר. רמה"ש מושלמת
(צילום: לאה סטפנוב)
האחרונה בטבלה, עירוני רחובות, כבר חשבה שהיא רושמת ניצחון בכורה ונקודות ראשונות העונה על חשבונה של מכבי קריית מוצקין כשהובילה עליה בהפסקה 12:17, אבל קאמבק ענק של האורחת בראשות פטריק אובינה, אלכס בושיץ' ועמית צ'מרינסקי, הפכו את התוצאה. בושיץ' היה זה שאחראי לשער הניצחון 55 שניות לסיום.

צמרת ליגת העל בכדוריד

1. א.ס רמת השרון 24 נקודות
2. הפועל ראשון לציון 18 נקודות (משחק חסר)
3. מכבי ראשון לציון 16 נקודות (משחק חסר)
4. הפועל אשדוד 10 נקודות (שני משחקים חסרים)
5. בני הרצליה 13 נקודות (משחק חסר)
6. מ.כ חולון 11 נקודות (שני משחקים חסרים)