תודו שלא תופתעו לשמוע שמסיבת העיתונאים הראשונה לקידום הקרב בין פלויד מייוות'ר לכוכב הרשת לוגן פול יצאה הלילה (בין חמישי לשישי) משליטה - והסתיימה בכאוס מוחלט.
מייוות'ר ופול החליפו, כצפוי, עקיצות ועלבונות כשעלו על הבמה באצטדיון הארד רוק במיאמי, אך התפנית נרשמה כשאחיו של לוגן, ג'ייק פול, מתאגרף בעצמו, החליט לגנוב את ההצגה. האחרון, שתכנן את המהלך מראש, ניגש למייוות'ר וגנב את כובעו, מה שכמובן הוציא משלוותו את המתאגרף בן ה-44 שרק לאחרונה חזר מפרישה.
3 צפייה בגלריה
מייוות'ר ופול
מייוות'ר ופול
ג'ייק פול מחמם את מייוות'ר
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
מייוות'ר ופול
מייוות'ר ופול
בסוף זה יצא משליטה
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
מייוות'ר ופול
מייוות'ר ופול
מייוות'ר מנסה להגיע לפול
(צילום: AFP)
מיוות'ר רדף אחרי פול והשניים החליפו מהלומות, בתגרה ענקית ובעיקר מתוקשרת. "בוא נגרום לזה לקרות", נשמע פול אומר. "כן אדוני, רק אל תתקשר לסוכן שלך. ערב אחד ואז תקבל את הכובע שלך בחזרה". מיוות'ר עצמו נשמע במהלך אותה תגרה אומר: "אני אהרוג אותך, אני הולך להרוג אותך".
אבל זה לא נגמר בכך. פול שינה את שם המשתמש שלו בטוויטר ל-"gotcha hat" (לקחתי לך ת'כובע בסלנג), במקביל העלה לאוויר אתר בו הביטוי מופיע על כובעים כמובן, כמו גם לא מעט מרצ'נדייז אחר. וזה הסתיים בכך שהוא הגיע למכון קעקועים וקיעקע על עצמו את הקצ'-פרייז החדש.
מייוות'ר הבלתי מנוצח התאגרף לאחרונה בדצמבר 2018, אז הביס את הקיקבוקסר היפני טנשין נאסוקאווה בסיבוב הראשון. כמובן שהוא מגיע כפייבוריט ברור, אבל מעניין איך הוא יסתדר עם בחור שצעיר ממנו ב-20 שנה ושוקל כמעט 23 ק"ג יותר ממנו.
ג'ייק פול מתכנן מראש לעורר סערה
כך זה נראה מזווית אחרת
הרקורד של פול לא מרשים בלשון המעטה, ומאזנו אחרי קרב בודד עומד על הפסד בהחלטת שופטים. האח ג'ייק פול, לעומת זאת, הביס בנוקאאוט את כוכב ה-NBA בעבר נייט רובינסון ואת לוחם ה-MMA בן אסקרן.