דווקא לאחר שהפתיעה רבים וניצחה בטדי, הפועל ת"א הראתה נגד קריית שמונה שהעונה הזו תמשיך להיות קשה במיוחד, ואיזה מסכנים האוהדים. הקבוצה תחת ניר קלינגר הוכיחה שהיא כאן כדי להישאר - בתחתית. אין הסבר אחר למה שהלך על הדשא.
לאחר הניצחון המתוק על בית"ר בשבוע שעבר, שנתן לנו רגע של שמחה, כולנו קיווינו והרגשנו שאם נחבר ניצחון נוסף אנו מסוגלים לשחזר את הריצה היפה מהשנה שעברה ולברוח במהרה מהתחתית. כמו שפיללנו, העניינים הסתדרו ולמרות שלא שיחקנו כדורגל איכותי במיוחד, ילד אלמוני בשם אופק ביטון קיבל הזדמנות בהרכב, לקח אותה בשתי ידיים וכבש שער (שדה!) מרשים.

1 צפייה בגלריה
קלינגר בהלם
קלינגר בהלם
קלינגר בהלם
(צילום: ראובן שוורץ)

אך דווקא בשלב הזה, במקום לצבור ביטחון מהשער ולנסות לתת את השני, קלינגר החליט להוציא את כל הרוח מהמפרשים כשהחליף את ביטון ודוידה הצעירים לטובת עזריה ובואטנג ודחף אותנו אחורה. הפועל הפסיקה "לנסות" לשחק (כי גם לפני היא לא נראתה כמו בארסה של פפ), ולמרות שנכנסו 2 קשרים מרכזיים, לא היה ניסיון אחד להנעת כדור. וכשנראים ככה - סופגים.
קלינגר, שנחשב לאחד המאמנים הוותיקים בליגה, למד שיעור חשוב. בשבוע הבא יחכה לו מבחן מסכם מול הפועל חדרה, ובמידה שייכשל הוא ככל הנראה יאלץ להיפרד מהתפקיד.
והאוהדים? אנחנו צריכים להבין שהעונה תיראה אחרת מזו שחלפה. אם תסתכלו במבט אחורה, כל עונה תחת האחים ניסנוב נפתחה בצורה מחרידה אך איכשהו הם הצליחו לתקן בינואר: פעם זה היה פייסל מוליץ', פעם קלאודמיר ואשתקד אלטמן שתחת קלינגר נכנס לעניינים. הפעם אני חושש שלא יהיה מושיע אלא קרב תחתית לוהט ומתוח.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.