את ההזדמנות הראשונה שלו בבוגרים של בית"ר ירושלים קיבל אביאל זרגרי מרוני לוי בסיבוב ח’ של גביע המדינה. המשחק נגד ראשל"צ כבר היה גמור מבחינת התוצאה, ובית"ר הייתה בדרך לשמינית הגמר. אביאל נכנס למגרש להופעת בכורה והותיר רושם מצוין.
תחילת העונה הנוכחית, רוני לוי מפוטר וסלובודן דראפיץ' ושי ברדה מחליפים אותו. זרגרי החל לקבל יותר ויותר קרדיט ונזרק למים העמוקים. גלזר, קלטינס, מלדה, אצילי – כל אלה קיבלו צ'אנס, החזירו על המגרש והפכו לשחקנים הטובים בליגה. ההחלטה של משה חוגג ללכת על צמד המאמנים בזכות האמון שלהם בשחקנים צעירים הייתה מבורכת.
1 צפייה בגלריה
פרץ מול זרגרי
פרץ מול זרגרי
זרגרי
(צילום: עוז מועלם)
זרגרי סומן ככישרון עוד כשהיה ילד, ובגיל 15 כבר שיחק בנבחרת עד גיל 17. שחקן דפנסיבי, פס נקי ומדויק ובעיטה טובה לשער. בקבוצות הנערים הוא כבש 25 שערים, ולמרות שבשנים האחרונות הוא פחות מחפש את השער, יש לו בעיטה מצוינת והוא תמיד מסוכן.
היתרונות הגדולים שלו הם בעיקר יכולת המסירה וחילוצי הכדור. שחקן מאוד אגרסיבי, לפעמים מדי, וזה עולה לו בצהובים. מדברים עליו כמנהיג שקט, שחקן שעושה את העבודה השחורה בלי הרבה רעש. בבית״ר בונים עליו כמי שיפלס את הדרך לצעירים נוספים שישתלבו במועדון. הוא מפוצץ בביטחון, לא מפחד לקחת על עצמו בדקות שהקבוצה נמצאת בפיגור – והתחושה היא שהוא משחק בליגת העל לפחות כמה שנים טובות.
השמיים הם הגבול עבור הילד בן ה־18. יש לו עוד הרבה מה לשפר, אבל אין ספק שמדובר באחת מנקודות האור של בית״ר העונה, וההחלטה להחתים אותו לטווח ארוך היא סופר נכונה, בטח כשהסגל ברובו ממש לא צעיר עם הרבה שחקנים שעברו את גיל 30. הרבה נקודות זכות מגיעות לדראפיץ' וברדה, שלא פחדו ללכת עם שחקן מסוים בגלל גילו והאמינו בו מהרגע הראשון – ככל הנראה המהלך המשמעותי היחיד שעשו העונה – אבל הוא סופר חשוב.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.