לכל קבוצה שמגיעה לשמינית גמר ליגת האלופות יש את החשש לפשל. כל הבכירות של אירופה נמצאות במהלכה של עונה מפרכת ומתישה הכוללת פציעות, הרחקות, מחלות וכמובן שבשתי העונות האחרונות גם את מגפת הקורונה שהחריבה את הסדר העולמי הישן שהכרנו.
הדבר נכון פי כמה אצל יובנטוס. למרות שחזרה לעצמה בתקופה האחרונה, היא במרחק של 7-5 נקודות מהקבוצות המילאנזיות ועלולה לאבד את האליפות לראשונה מזה עשור. ייתכן מאוד כי בסיכום העונה יתברר שההימור על אנדראה פירלו כמאמן לא השתלם, כי כוכב העבר של "הגברת הזקנה" עדיין משלם שכר לימוד. בניגוד לזידאן או לפפ שהצליחו מיד עם כניסתם לתפקיד בריאל מדריד ובברצלונה, אולי זה ייקח לו טיפה יותר זמן להפוך למאמן דומיננטי ומשמעותי, אבל כבר בקרוב צפוי למועדון מבחן רציני מאין כמוהו. ב-17 בפברואר ייערך המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות נגד פורטו, בה מככבים סרז'יו אוליביירה ומהדי טארמי.

1 צפייה בגלריה
אנדראה פירלו
אנדראה פירלו
אנדראה פירלו
(צילום: רויטרס)

יובנטוס תצלח את התקופה הקשה תהיה ממוקדת ונחושה. השוער וויצ'ך שצ'סני מתחיל להזכיר ניצוצות של שנים עברו אחרי פתיחה מהוססת (עם עזרה של שועל הקרבות הוותיק ג'יג'י בופון), בעיקר בעזרתם של המגינים מרי דמירל וחואן קוואדראדו (וכאן מגיע שאפו לפירלו, שהפך את האחרון מקשר התקפי בינוני למגן פנטסטי). עזיבתו של סמי חדירה להרטה ברלין פינתה מקום בקישור לארון ראמזי ולפדריקו קייזה שתורמים תשעה שערים ביחד ומוסיפים מחץ. כמובן שאין מה לדבר על כריסטאינו רונאלדו הבלתי נגמר עם 22 כיבושים ועל אלבארו מוראטה בעונה טובה, עם 13 פגיעות במטרה.
איך מובילים את ההרכב הזה לניצחון? משחק רגוע ותכליתי. המטרה היא לחזור מפורטוגל עם שני שערים, שיושגו מלחץ בלתי פוסק על שער היריב. אסור שפירלו יפחד משינוי שיטה תוך כדי המשחק או מניצול מכסת החילופים. כדאי לנצל את המתנה הזאת ולתת מנוחה לכוכבים כשהניצחון מובטח (ולחילופין, להכניס למשחק שחקנים טריים כשהכוכבים המובילים לא מצליחים לשנות את התוצאה). קצת אמונה והרבה מזל – ועוברים שלב.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.