דווקא היום, כשהיא בשיא השפל, ברצלונה צריכה לחזור למקורות. אני רוצה להציג בפניכם את שחקני דור העתיד של המועדון, אלו שלדעתי צריכים להיות הפנים שלה בשנים הקרובות.
הכישרונות שיכולים וצריכים להצעיד אותה ומגיעים הישר מהחצר האחורית.
2 צפייה בגלריה
אנסו פאטי
אנסו פאטי
אנסו פאטי
(צילום: EPA)

אנסו פאטי (17), קיצוני שמאלי, שווי 50 מיליון יורו

פאטי המוכשר, שפרץ השנה לתודעה העולמית, גדל בגינאה ביסאו עד גיל 6, כשעבר עם אביו לאזור סביליה ושיחק במחלקת הנוער של המועדון. כבר בגיל 10 בארסה זיהתה את הכישרון הענק והעבירה אותו לשורותיה.
פאטי קיבל צ'אנס השנה במדי המועדון ולקח אותו בשתי ידיים - 7 שערים ב־24 הופעות תוך משחק המשלב יכולות טכניות וזריזות. הוא חייב להיות שחקן הרכב קבוע בברצלונה, שצריכה לחזור לימים בהן גידלה והאמינה בכשרונות מהסוג הזה.

ריקי פויג (21), קשר מרכזי, שווי 25 מיליון יורו

פויג גדל והתחנך בקטלניה. הוא שיחק בכל מחלקות הנוער של ברצלונה והעונה רשם 11 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת בלה ליגה. אוהדי בארסה מאוד התחברו לפויג הצעיר ותולים בו תקוות גדולות, בטח לאור ההיסטוריה של המועדון עם קשרים תוצרת בית.
זה הזמן לתת לילד הזדמנויות רבות יותר להראות מה יש לו ברגליים.
2 צפייה בגלריה
לוקאס מורה מול ריקי פויג
לוקאס מורה מול ריקי פויג
ריקי פויג
(צילום: רויטרס)

אמרסון (21), מגן ימני, שווי 25 מיליון יורו

המגן הברזילאי נרכש על־ידי המועדון בסכום של 12.7 מיליון יורו ב־2019 מאתלטיקו מניירו המקומית והושאל לבטיס. אמרסון רשם עונה טובה מאוד במדי הירוקים כשרשם 33 הופעות ליגה, 3 שערים ושישה בישולים. לאור יכולתם של סמדו וסרג'י רוברטו, יש לשקול ברצינות את שילובו בקבוצה כבר מהעונה הבאה.

רונלד אראוחו (21), בלם, שווי 10 מיליון יורו

אראוחו גדל במחלקות הנוער של הורקאן דה ריברה מאורוגוואי, במדיה הרשים מאוד. לפני שנתיים נרכש על־ידי בארסה מועדון בסכום צנוע של 1.7 מיליון יורו. העונה ערך שש הופעות במדי הקבוצה הבוגרת, ולאור היכולת של הבלמים מול באיירן שווה לבדוק אותו בדקות משמעותיות יותר.

פדרי גונסאלס (17), קיצוני שמאלי, שווי 7.2 מיליון יורו

פדרי המוכשר נולד באיים הקנריים ושיחק במחלקות נוער צנועות, עד שחתם בלאס פאלמס ב־2018. בתחילת העונה שעברה ברצלונה זיהתה את הפוטנציאל בכישרון והחתימה אותו בסכום בחמישה מיליון יורו בלבד. העונה פדרי המוכשר כבש ארבעה שערים ב-36 הופעות במדי לאס פלמאס.
הקיצוני המוכשר מחזיק בהופעות במדי נבחרת ספרד הצעירה ובהחלט יהיה מעניין לראות אם בברצלונה תתן לו במה בשנים הקרובות.

אילאיקס מוריבה (17), קשר מרכזי, שווי 5 מיליון יורו

מוריבה מסומן כבר כמה שנים במחלקה כאחד הכישרונות המבטיחים ביותר. הקשר, שגדל בגינאה, ערך העונה בכורה במדי קבוצת המילואים ובהחלט יהיה מעניין לראות אותו בשנים הקרובות בקבוצה הבכירה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.