בימים הקרובים אמור משה חוגג לטוס לאבו דאבי שבאיחוד האמירויות למפגש עם משקיעים פוטנציאליים שעשויים לשנות את פניה של בית"ר ירושלים, ולהפוך אותה למועדון העשיר בישראל.
כשרכש את בית"ר חוגג אמר שהחלום שלו הוא לשמוע את מנגינת ליגת האלופות בטדי. התמיכה המפתיעה מהנסיכות יכולה לגרום לזה לקרות. לאחר הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות, נפתח ערוץ עסקי בין המדינות, וישנם אנשי עסקים אשר מעוניינים להשקיע כספים גדולים בישראל, ובין היתר בבית"ר.
1 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
יביא את הבשורה לעיר הבירה? משה חוגג
(צילום: אוהד צויגנברג)
מדובר בתרחיש דרמטי. אפילו מיץ' גולדהאר לא מסוגל להתחרות בכסף הגדול של המפרץ, שזורם לכל המועדונים הבכירים באירופה. אם חוגג יישאר בעל השליטה ויוכל לפקח על הכל, אין ספק שמדובר בעסקה מהסרטים. הבעלים צריך לעשות הכל כדי לחזור מאבו דאבי עם הבשורה – גב כלכלי שלא נראה כמותו בתולדות הכדורגל הישראלי, שיחזיר את בית"ר לצמרת.
אבל בבית"ר שום דבר לא הולך בקלות. במבט על קבוצות הפייסבוק של האוהדים ובפורומים השונים, הרוב אמנם בעד המהלך, אך ניצני ההתנגדות עלולים להשפיע. מרגש לגלות שמדינה ערבית מוסלמית מתונה שבוחרת לכונן שלום אמיתי עם ישראל מעוניינת להשקיע סכומי עתק בקבוצה שמייצגת את עיר הבירה של ישראל. זה ניצחון ענק לנו כמדינה, וקירוב לבבות מרגשת בין שתי המדינות.
חוגג שואף להישאר בעל השליטה במועדון ולהמשיך להצעיד את בית"ר קדימה. עם גב הכלכלי המסתמן, השמיים הם הגבול. הוא יוכל להשקיע איפה שצריך, כמו באקדמיה לנוער, הבאת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, מחלקת סקאוטינג רצינית ורכש שלא ראינו פה. הסתכלות רחבה ועתידית תוכל לשדרג את הקבוצה, כדי שבעוד כמה שנים נסתכל על המהלך כמשנה מציאות לאורך זמן, בניגוד לתקופת ארקדי גאידמק, שברח והשאיר קבוצה מפורקת.
אבל אם בסופו של דבר החלק הקטן בקרב האוהדים, שמתנגד למהלך שנרקם עם אבו דאבי, יצליח להבריח את המשקיעים – התוצאות יכולות להיות הרות גורל. זו עלולה להיות בכייה לדורות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.