אם חוסר ההישגיות בעונה שעברה התקבל בהבנה אצל הנהלת ואוהדי הלייקרס, העונה רק דבר אחד יספק אותם – אליפות.
הציפיות מהקבוצה הזו כמו תמיד הן בשמיים, אך הפעם יש להן בסיס. ההבנה בשלב מוקדם בעונה שעברה שהחתמת המלך אינה מספיקה הביאה את הנהלת הלייקרס ולברון לעשות חושבים מחדש. המטרה בראש ובראשונה הייתה לצרף סופרסטאר נוסף, שיהווה שובר שוויון מול היריבות החזקות.
1 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(צילום: AFP)
שובר השוויון ואחת ההחתמות הגדולות בקיץ שעבר היה אנטוני דייויס. אחד השחקנים הגדולים בליגה הגיע כדי להוכיח שהוא באמת כזה, ועד כה הוא מספק את הסחורה. שיתוף הפעולה שלו עם ג'יימס פועל מעבר למצופה, תוך כדי הפגנת עליונות בשני צידי המגרש. דייויס הוא אחד מהמועמדים המובילים לזכות בתואר שחקן ההגנה, אך הוא יודע שלא לשם כך הגיע לעיר הסרטים.
עם כל הכבוד לאנתוני, המשימה הגדולה מוטלת על כתפיו של לברון. בעונתו השנייה הוא הוביל את הלייקרס למקום הראשון במערב עם ממוצעים של 25.7 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-10.6 אסיסטים. גם בגיל 35 ג'יימס הוא פשוט מכונה, ולא היה שחקן שהבין כמוהו את המשחק. רבים נוטים להיות צינים כלפיו ולהמעיט בערכו. לדעתי, רק אחרי שיפרוש אנשים יבינו עד כמה גדול היה. עד אז, בתקווה שניפטר מהמגפה הזו כמה שיותר מהר, נותר לנו ליהנות מעוד כמה שנים של המלך.
עשור שלם עבר מאז האליפות האחרונה של אחד משני המועדונים המעוטרים בליגה, ועכשיו הגיעה העת להחזיר עטרה ליושנה. מי מוכן להמר נגדם?
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.