כבר שמונה חודשים שאנחנו רואים את הקבוצות האהודות עלינו רק דרך מסך שטוח ובשידור 4k עם רזולוציה מדהימה. נחמד, אבל לא מספיק. את האווירה והתחושה שיש במגרש שום מסך מתקדם לא יכול להחליף. הקורנה לפי רוב המומחים איתנו לפחות בשנה הקרובה, וכנראה שיותר, ואיפה אנחנו האוהדים נפרוק את הלחץ שלנו, את רוח הנעורים שבנו ואת תחושת הווינריות שלנו אם לא במגרש? לכן, אני חושב שזה הזמן לפתוח את המגרשים לקהל תחת מגבלות ברורות. זה אפשרי.
אז איך זה יעבוד? יש לנו בישראל שלושה אצטדיונים שמכילים לפחות 25 אלף מקומות. המשחקים של הקבוצות הגדולות, עם קהל מרובה, ייערכו רק במגרשים הללו. מכירת הכרטיסים תתבצע בהזמנה מראש בלבד ובמקומות מסומנים. לא תינתן האפשרות להחליף מקום במהלך המשחק, והאוהדים יצטרכו כמובן לעטות מסכות. ניתן יהיה לרכוש עד שני מושבים צמודים בהזמנה אחת, ובין אוהד לאוהד יישארו שלושה כיסאות ריקים.
1 צפייה בגלריה
נמאס לראות אצטדיונים ריקים
נמאס לראות אצטדיונים ריקים
נמאס לראות אצטדיונים ריקים
(צילום: AFP)
בנוסף, ימונו מטעם המועדון המארח פקחים שיאכפו את החוקים ובמידה שלא תהיה משמעת מהאוהדים, המועדון יספוג קנסות, וכן, גם האוהד שיפר את ההוראות.
שום אוהד לא יידבק או ידביק במתווה כזה, והמועדונים יוכלו לנשום מעט אוויר עם הכנסות ממכירת כרטיסים. והכי חשוב, אנחנו אוהדים נזכה ל־90 דקות של שפיות בתוך כל הכאוס הזה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.