אברטון מכוונת גבוה. את אחת ההעברות המפתיעות של הקיץ הטופיז כבר סיפקו לנו, כשחאמס רודריגס נחת היישר מריאל מדריד. ביחד עם שחקני רכש נוספים, הכוכב הברזילאי רישרליסון וכמובן קרלו אנצ'לוטי שהצליח לייצב את הקבוצה מאז שהגיע בדצמבר האחרון, בהחלט יש לטופיז תקוות להשתחל לשישייה הראשונה - ויותר מכך.
רבים הופתעו בשבוע האחרון כאשר הכוכב הקולומביאני חאמס (29) החליט לקחת את כישוריו לצד הכחול של מרסיסייד. הרי לא כל יום נוחת באברטון מלך שערי מונדיאל 2014 ושחקן שאת עונותיו האחרונות העביר בריאל מדריד ובאיירן מינכן - אבל היה מאכזב. לאחר שנתיים השאלה לבאיירן שבחרה לא לרכוש אותו, חאמס החליט לארוז את חפציו ולהצטרף לאנצ'לוטי, המאמן שהביא אותו לבירת ספרד. תחתיו הוא שיחק את הכדורגל הטוב ביותר שלו - אך האם המאמן האיטלקי המעוטר, שזכה באליפויות ב-4 ליגות שונות ואימן במועדונים הבכירים ביבשת, הוא הסיבה להגעתו? ובכן, כן, אבל זה לא נגמר פה.

1 צפייה בגלריה
חאמס רודריגס
חאמס רודריגס
חאמס רודריגס
(צילום: האתר הרשמי של אברטון)

אל הפרויקט השאפתני בגודיסון פארק הצטרף גם אלאן מנאפולי. הקשר הברזילאי בן ה-29 שוכנע גם הוא על ידי אנצ'לוטי להגיע לאחר שהאחרון אימן אותו בנאפולי, קבוצתו האחרונה לפני המעבר לאברטון. איתו ישחק בקישור עבדולאי דוקורה הצרפתי, הקשר בן ה-27 שהגיע מווטפורד לאחר שהיה אחת מנקודות האור של הקבוצה בעונת הירידה המאכזבת שלה. שניהם הובאו למרכז השדה, שמאז עזיבתו של גאנה גיי נשאר רך עקב החתמות מאכזבות בדמות ז'אן-פיליפ גבאמן שהגיע ממיינץ בעונה שעברה וכמעט לא ראה דשא בגלל שתי פציעות קשות, ושחקן בית שתלו בו תקוות רבות, טום דייויס שעדיין לא מצליח לעשות את קפיצת המדרגה.
אך עם כל הכבוד לשחקני הרכש, מירב תשומת הלב תלך לרישרלסון, הכוכב הברזילאי בן ה-23 שנרכש מווטפורד בסכום שיא של המועדון העומד על 50 מיליון ליש"ט, שחקן בו אברטון תולה את מיטב תקוותיה. את העונה שעברה, החלוץ שיכול לשחק בכל עמדות ההתקפה במגרש סיים עם 13 שערי ליגה ב-36 הופעות. באברטון מאמינים שהוא מסוגל להרבה יותר מזה, וגם הספיקו להאריך לו את החוזה ב-5 עונות בדצמבר האחרון. אחת ממשימותיו של אנצ'לוטי תהיה להפוך אותו לכוכב בסדר גודל עולמי. לצד הברזילאי נמצא דומיניק קלאברט-לווין, האנגלי בן ה-23 וסיפק בעונה שעברה גם הוא 13 שערי ליגה. בקבוצה בהחלט מאמינים שהצמד הזה יכול להוביל אותם קדימה בשנים הבאות.
באברטון רוצים לאיים על הטופ 6, ולוקחים כדוגמה את לסטר, שרק בעקבות יכולת מאכזבת בשלבי הסיום של העונה החולפת פיספסה את הכרטיס לליגת האלופות. ביחד עם אנצ'לוטי, הסגל הקיים ושחקני הרכש המעניינים, הרבה עיניים הולכות להיות נשואות לגודיסון פארק בעונת 20/21, וכל מה שנותר לאוהדים המקומיים זה לקוות שיתאפשר כמה שיותר מהר לקהל לחזור אל המגרשים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.