שלושה בלבד לאחר שכנרת צדף נבחרה ליו"ר איגוד ההתעמלות, היא הודיעה היום (שלישי) כי היא פורשת מתפקידה. צדף תמשיך לכהן כחברת הנהלה. מורן מסיקה, מ"מ יו"ר איגוד ההתעמלות תכהן כיו"ר בפועל, עד להתכנסות הנהלת האיגוד לבחירת יו"ר קבוע/ה.
בהודעה שנשלחה הבוקר לחברי ההנהלה, כתבה כנרת צדף: "לאחר לבטים ובלב כבד החלטתי לפרוש מתפקידי כיו"ר האיגוד, בשל העובדה כי מסיבות אישיות הזמן אינו מאפשר לי להמשיך ולכהן בתפקיד המצריך זמינות מלאה, בעיקר בשנה אולימפית. חוויתי, יחד עם עודד אברמסון שכיהן כיו"ר משותף עימי, סיפוק רב בהישגים האחרונים של האיגוד ביניהם אליפות אירופה, גיוס תקציבים נוספים, אירוח הגראנד פרי ב-2021, אירוח אליפות עולם באקרובטיקה 2024 ועוד.
1 צפייה בגלריה
רויטל כהן גלוסקא כנרת צדף הילה קניסטר בר דוד
רויטל כהן גלוסקא כנרת צדף הילה קניסטר בר דוד
כנרת צדף. החלטה מפתיעה
(צילום: עוז מועלם)
עוד הוסיפה כנרת: "כל זאת תוצר של מעטפת מקצועית, ניהולית הכוללת את אנשי האיגוד, המאמנים והספורטאים ואני בטוחה שהאיגוד ימשיך ויצעד קדימה ויהיה בין המובילים בישראל גם בשנים הקרובות. אני מודה לחברי ההנהלה על האמון ואמשיך לתרום ככל יכולתי במסגרת תפקידי כחברת הנהלה".
מאיגוד ההתעמלות נמסר: "לאורך שנות פעילותה כנרת הובילה את האיגוד להישגים חסרי תקדים, ואנו מודים לה על כך. אנו שמחים כי כנרת בחרה להישאר באיגוד ולכהן כחברת הנהלה ובטוחים שהיא תמשיך לסייע ולתמוך בפעילות בכל דרך אפשרית בזכות כישוריה, הידע המקצועי וקשריה בתחום. האיגוד ממשיך לפעול בכל הכח לקראת עונת התחרויות הקרובה כאשר המטרה העיקרית היא כמובן הצלחה והישגים במשחקים האולימפיים שטוקיו 2021".