החלטתו של יוגי לב, מאמן נבחרת גרמניה, לזמן את תומאס מולר לסגל הנבחרת ליורו הקרוב, היא החלטה ראויה ומתבקשת. לאחר שנתיים בהן לא לבש את המדים הלאומיים, בגיל 31 וחצי חוזר הבווארי לנבחרת, ואחרי שנים לא פשוטות אין ספק שזוהי סגירת מעגל עבור ה"ראומדויטר" (מאתר שטחים בגרמנית, כינוי שהמציא מולר לעצמו.)
לאחר יורו 2016 עבר מולר 3 עונות פחות מוצלחות מבחינת מספרים והיה מעורב בפחות שערים ובישולים במדי באיירן מינכן בהשוואה לשנים הקודמות. למונדיאל 2018 הגיע כאלוף עולם מ-2014 עם גרמניה, וזה נגמר רע עם הדחה מביכה בשלב הבתים. עונת 2018/2019 הייתה כל כך רעה עבורו, עד שלראשונה מזה 7 שנים הוא נתקע על ספרות בודדות בהבקעות ובישולים בליגה.
1 צפייה בגלריה
תומאס מולר
תומאס מולר
תומאס מולר
(צילום: EPA)
התקופה הקשה עלתה לו במקום בנבחרת. במארס 2019 הודיע לב שהוא אינו מתכוון לזמן עוד את מולר, כאשר גם ג'רום בואטנג ומאטס הומלס קיבלו הודעת "פיטורים". בעונת 2019/2020 נרשם המפנה המפתיע. כאשר נראה היה שהקריירה שלו גמורה עוד לפני גיל 30, הקשר ההתקפי תפס עצמו בידיים ורשם קאמבק מפואר.
נראה שהבין שכושר הכיבוש שלו ירד ככל שעברו השנים, ובשל כך "העדיף" להתרכז בלבשל. זה הביא אותו לשבור את שיא הבישולים לעונת בונדסליגה עם 21, דבר שתרם לזכייה נוספת בטרבל עם באיירן מינכן. העונה הוא ממשיך לבשל בקצב גבוה, ואפילו חזר להבקיע יותר, עד שלראשונה מאז עונת 2014/2015 כבש ובישל בליגה בספרות כפולות.
מולר, שמעולם לא כבש ביורו, רוצה להרשית גם בבמה האירופית במדי הנבחרת, וגם לזכות בתואר היחיד שמעולם לא השיג. בהינתן שזה עשוי להיות הטורניר האחרון שלו בנבחרת, אין ספק ש"דר ראומדויטר" חדור מוטיבציה לעשות זאת. גם ניסיונו הרב במעמדים בינאלומיים יכול לסייע לו. לב הבחין בשיפור המפתיע של הקשר ועשה את המעשה הנכון.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
פורסם לראשונה: 06:58, 23.05.21