האלוף במשקל בינוני ישראל אדסאניה פירק עד עכשיו כל לוחם מהקטגוריה שלו והחליט לנסות את מזלו עם לוחם כבד יותר, אבל האלוף במשקל קל-כבד יאן בלאחוביץ' עמד בדרכו והנחיל לו הפסד ראשון בקריירה אחרי החלטת שופטים אחידה.
הפולני המצוין (מאזן 8:28), שעלה לקרב כאנדרדוג, שלט בעמידה וגם בקרקע והוריד את אדסאניה (1:20) למזרן לא פחות משלוש פעמים. הוא הנחית 108 מכות משמעותיות, לעומת 82 של הניו זילנדי ממוצא ניגרי, ובעיקר היה דומיננטי בסיבובים האחרונים.
3 צפייה בגלריה
ישראל אדסאניה, יאן בלאחוביץ'
ישראל אדסאניה, יאן בלאחוביץ'
בלאחוביץ' מוכרז כמנצח
(צילום: gettyimages)
זה היה הניצחון הגדול בקריירה של בלאחוביץ' וההגנה הראשונה שלו על התואר בו זכה בספטמבר האחרון. אדסאניה, שהחליט להישאר במשקל הרגיל שלו ויכול להיות ששילם על כך, נותר האלוף במשקל בינוני.
דרמה גדולה התחוללה בקרב על החגורה במשקל תרנגול בין האלוף פטר יאן לאלג'מין סטרלינג, בסיומו האחרון זכה בתואר אחרי פסילה מברך לא חוקית לראשו בסיבוב הרביעי.
3 צפייה בגלריה
ישראל אדסאניה, יאן בלאחוביץ'
ישראל אדסאניה, יאן בלאחוביץ'
בלאחוביץ'
(צילום: gettyimages)
סטרלינג (3:20) היה עם שתי ברכיו על המזרן, פוזיציה שבה אסור היה ליאן (2:15) לפגוע בראשו עם הרגל או הברך, והאלוף כנראה קיבל הוראה מאנשי הפינה לבעוט - וטעה בגדול. סטרלינג ספג מכה חזקה ועף אחורה, השופט עצר מיד את הקרב עד שהרופא הכריז על סיומו.
סטרלינג המאוכזב, שלקח לו דקות ארוכות להתאושש, אמנם זכה בתואר, אבל לא ככה הוא רצה לנצח מן הסתם והשליך את החגורה על הרצפה בסיום. לא מעט לוחמים ביקרו את יאן על המהלך הלא חוקי ועודדו את סטרלינג, לא מן הנמנע שהשניים ייפגשו שוב בקרוב.
הפוסט של ג'ון ג'ונס
אמנדה נונייס (4:21), הלוחמת הטובה בכל הזמנים, שמרה בקלות על החגורה שלה במשקל נוצה כשהביסה את מייגן אנדרסון (5:11) עם בריח וחניקה משולשת בסיבוב הראשון. האלופה, שמחזיקה גם בחגורה במשקל תרנגול, ממשיכה לטייל ולפרק יריבות.
זה הניצחון ה-12 ברציפות שלה, הרצף הפעיל השני הכי ארוך ב-UFC, כשרק האלוף במשקל קל-בינוני קמארו עוסמאן עם יותר (13).
3 צפייה בגלריה
אמנדה נונייס חוגגת
אמנדה נונייס חוגגת
אמנדה נונייס חוגגת
(צילום: getty images)