אם משאירים בחוץ את הנפילה בפלייאוף, בולטימור (1:2) הייתה אחד הדברים הלוהטים בפוטבול, עם 14 ניצחונות רצופים בעונה הסדירה. הלילה (בין שני לשלישי) זה נגמר עם 34:20 ביתי לאלופה קנזס סיטי (0:3) שהשאיר הרבה תהיות בנוגע לרייבנס.
למאר ג'קסון, ה-MVP המכהן, נשאר אבוד מול הגנה מעולה, מהסוג ששוב יחכה בפלייאוף. למרות שרץ 84 יארד, זו הייתה ברירת מחדל שאמורה להיות רק הבונוס במכלול שלו. כשהיה צריך להניע את ההתקפה במסירה, הוא גירד בקושי 97 יארד וטאצ'דאון אחד. בולטימור הייתה צפויה ללמוד מהכישלון ולהסתער על העונה הזו, אבל ההפסד והצורה שלו לימדו הרבה על הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
פטריק מהומס
פטריק מהומס
פטריק מהומס. כיכב מול הרייבנס
(צילום: MCT)
לפטריק מהומס אין בינתיים בעיות כאלה. הוא מסר 385 יארד וארבעה טאצ'דאונים ורץ לאחד נוסף. הרוקי קלייד אדוארדס-אילייר עוד לומד את הליגה ולא משחזר את המחזור הראשון המעולה (הפעם רץ 64 יארד), אבל הצ'יפס נהנים מכ"כ הרבה יתרונות שיש להם זמן לחכות.
הדבר היחיד שבאמת פעל בבולטימור היה מהלך בודד, טאצ'דאון ענק של דווין דוברניי שהחזיר בעיטת פתיחה על 93 יארד ברבע השני - וגם זה נעלם ברבע בו מהומס מסר שלושה מהטאצ'דאונים שלו (כולל פגז של 49 יארד למיקול הארדמן) והוריד את הצ'יפס להפסקה ב-10:27. הם מפחידים, אבל זה לא כל מה שצריך להפחיד כרגע את בולטימור.