הפועל ירושלים החזירה לשורותיה שחקן בית נוסף. מחזיקת הגביע הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הגארד עדי כהן סבן (26) על חוזה לעונת 2020/2021.
כהן סבן, בוגר מחלקת הנוער של המועדון, הצטרף לאחר שלוש עונות בהפועל באר שבע, בה שימש כקפטן בעונה האחרונה ועזר לה לעלות לליגת העל לפני שנתיים.
4 צפייה בגלריה
עדי כהן סבן
עדי כהן סבן
עדי כהן סבן
(צילום: הפועל ירושלים)
בעונה האחרונה בבאר שבע קלע סבן 5 נקודות, מסר 3.1 אסיסטים ולקח קרוב לשני ריבאונדים ב-20 דקות בממוצע על הפרקט. מאמן הקבוצה, עודד קטש, התייחס להחתמה: "עדי הוא קודם כל שחקן בית. הוא רכז זריז, דינמי ואגרסיבי ואלה התכונות שאנחנו רוצים לראות כאן על הפרקט. אני בטוח שעדי ישתלב במרקם הקבוצתי שאנחנו בונים ויעזור לנו לאורך העונה".
4 צפייה בגלריה
עדי כהן סבן
עדי כהן סבן
שימש כקפטן בב"ש. עדי כהן סבן
(צילום: הרצל יוסף)
כהן סבן: "מאוד שמחתי כשהגיעה ההזדמנות לחזור להפועל ירושלים, הקבוצה בה גדלתי ואותה אני אוהד. ראיתי מרחוק את ההצלחה של הקבוצה בשנים האחרונות ואני רוצה להיות חלק מזה. מחכה כבר להיפגש עם החברים החדשים לקבוצה ושנתחיל לעבוד לקראת פתיחת העונה". הגארד הישראלי הוא הרכש השלישי של ירושלים הקיץ, לאחר החתמתם של אדם אריאל והגארד האמריקאי/אנגלי, טאריק פיליפ. כזכור, בסגל של קטש נכללים גם ג'ייקובן בראון, טיישון תומאס, תמיר בלאט, סולימאן בריימו ועידן זלמנסון שנשארים מהעונה שעברה. 

לה-בראין נאש חתם במכבי חיפה, נועם אביבי בראשל"צ

מכבי חיפה הודיעה על החתמת הפורוורד האמריקאי לה-בריאן נאש עד לסיום עונת 2021/22. נאש (27, 2.01) שיחק בעונה האחרונה במדי פניארול מאר דל פלאטה מהליגה הראשונה בארגנטינה והעמיד ממוצעים של 19.8 נקודות (מלך הסלים של הליגה), 4.6 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים ב-28.5 דקות בממוצע למשחק.
4 צפייה בגלריה
לה-בראין נאש
לה-בראין נאש
לה-בראין נאש
(צילום: מכבי חיפה)
"נאש מתאים לסגל שלנו בצורה טובה מאוד, אנחנו שמחים להביא אותו לחיפה", אמר הבעלים ג'ף רוזן. המאמן, דניאל סאואנה, הוסיף: "לה-בריאן הוא סקורר, שיכול לקלוע הרבה נקודות בזמן קצר. אני בטוח שהוא עוד יכול להתקדם בעתיד".
נאש שיחק במכללת אוקלהומה סטייט ומשם החל את הקריירה המקצוענית שלו ביפן. הפורוורד הספיק לשחק גם בליגת הפיתוח של ה-NBA, במקסיקו, הרפובליקה הדומיניקנית, ארגנטינה ודרום קוריאה. הוא מצטרף לשלושת הזרים שכבר חתמו בקבוצה: דונטה סמית', כריס דאו וארון ואלדס.
מכבי ראשון לציון הודיעה על החתמתו לשנתיים של הפורוורד נועם אביבי (2.01, 21), לעונת המשחקים הקרובה. אביבי הגיע לראשון לציון לאחר פגרת הקורונה מבני הרצליה, קלע בממוצע 2.9 נקודות והוסיף 1.9 ריבאונדים ו-0.3 אסיסטים.
4 צפייה בגלריה
נועם אביבי במשחק
נועם אביבי במשחק
נועם אביבי במדי נבחרת העתודה
(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
גיא גודס: ״אנחנו שמחים על הצטרפותו של נועם אביבי למשפחת מכבי ראשון לציון. נועם שחקן צעיר שמתאים לרוח המועדון, הנותן במה ודרך לשחקנים צעירים מבטיחים״.