כל מילה שאכתוב כאן כבר בוודאי נאמרה על ירדן שועה, אך ילד בגיל 22 צריך בעיקר להתעסק בכדורגל ולא בבעיות מחוץ למגרש. במכבי חיפה, שמשופעת בשחקנים צעירים, פיספסו את החלוץ ונראה שהסיכויים שיישאר בשורותיה נמוכים מאוד.
שחקנים מסוגו של שועה צריכים מאמן שיכוון אותם, יאמין בהם וייתן להם גב ואת מלוא הקרדיט. אפשר היה לחוש שמרקו בלבול לא מעוניין בירדן על המגרש, וגם כאשר היה ראוי לחולצת ההרכב, התייבש שועה על הספסל או ביציע. בסופו של דבר מאמן נמדד במה הוא מצליח להוציא משחקניו, ודרך התמודדות עם שחקנים מאתגרים, ופה בלבול נכשל בגדול.

1 צפייה בגלריה
שועה על הספסל
שועה על הספסל
שועה על הספסל
(צילום: ראובן כהן)

השאלות שצריכות להישאל היא האם שועה ומכבי חיפה זה שידוך שיכול עוד להצליח, אם ברק בכר או מי שיאמן את הקבוצה יהיה מעוניין בו, האם משקעי העבר לא ישפיעו על עתידו ועד כמה הקהל הירוק יקבל את הישארותו בקבוצה לאחר אין ספור תקריות.
אחת המועמדות הבולטות לקלוט את ירדן שועה היא בית"ר ירושלים. מדובר במעבר שיכול להתברר כסיפור הצלחה, החממה של טדי החייתה להרבה שחקנים את הקריירה, ומאמן שיאמין בו יכול לעשות את כל ההבדל ולהוציא ממנו את הפוטנציאל העצום שראינו כבר שקיים בו. מועמדת נוספת שיכולה להיכנס למרוץ אחריו היא הפועל באר שבע של יוסי אבוקסיס, שתחתיו פרץ שועה ונכנס לתודעה בבני יהודה. איחוד עם המאמן שגילה אותו יכול לעשות טוב לקריירה של שועה ולהחזיר אותו למסלול. ומה עם השאלה לבית בבני יהודה ,או מעבר להפועל תל אביב?
ההחלטה על התחנה הבאה בקריירה הקצרצרה של הילד המוכשר הזה תהיה הרת גורל עבור עתידו המקצועי. המטרה שלו צריכה להיות התעסקות בכדורגל בלבד. אם הרומן עם מכבי חיפה יגיע לסיומו, שועה יהפוך למלפפון הלוהט ביותר שיש לליגת העל להציע.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.