אם יש נקודת אור אחת בעונה הרעה של בית"ר ירושלים זה אביאל זרגרי. הבחור הצעיר לקח את הצ'אנס שקיבל מדראפיץ' וברדה בשתי ידיים והפך לבעל הבית במרכז המגרש. הוא משחק עם ביטחון של שחקן עם ניסיון רב, יש לו עוד מה לשפר, אך כבר עכשיו אפשר לומר שצומח בבית"ר אחד מהקשרים האחוריים הטובים שראינו בשנים האחרונות.
בתחילת העונה יכלו דראפיץ' וברדה להביא קשר זר לעמדה מספר 6 שהייתה חסרה בבית"ר ירושלים, אך השניים בצעד אולי היחיד טוב שלהם בעונה החליטו ללכת בכל הכוח עם הילד הצעיר, שאז עוד טרם מלאו לו 18.
1 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי מול מקסים פלקושצ'נקו
אביאל זרגרי מול מקסים פלקושצ'נקו
אביאל זרגרי
(צילום: ראובן שוורץ)
תחת רוני לוי זרגרי לא נספר, בדומה לשגרה שבה משחקים אצלו רק שמות ולא שחקנים צעירים ומוכשרים. תחת דראפיץ' וברדה זרגרי באמת קיבל את המושכות בעמדה מאוד קריטית, שהיא הלב של הקישור בכדורגל המודרני.
אפשר לראות במשחק של זרגרי שהוא משחק עם המון ביטחון, וכמו שחקן עם ניסיון רב ולא ילד בן 18, מה שמראה על אופי מנהיגותי יוצא דופן, שמעבר לאיכויות המקצועיות, צומח בבית"ר ירושלים שחקן בית שיוכל להנהיג את הקבוצה בשנים הבאות.
מתקל בחסד עליון, יודע להעביר את המשחק מצד לצד ולהוריד לחץ, שליטה נהדרת בכדור ואופי של לוחם - כל מה שקשר אחורי צריך. וכשכל זה קיים בגיל כל כך צעיר, מפה אפשר רק להיות טוב יותר ולהתקדם במהירות.
מחלקת הנוער של בית"ר לא הצמיחה כוכבים בשנים האחרונות, והשיקום שאותו עושה משה חוגג במחלקת הנוער ייקח עוד זמן רב עד שיניב תוצאות, אז לקבל שחקן כמו זרגרי לאחר כל כך הרבה שנים זה אירוע יוצא דופן.
זרגרי משתלב בהרכב בצורה מושלמת ומתגלה כשחקן יוצא דופן וכאחד שבית"ר תוכל לבנות עליו לשנים הבאות לאחר שהאריך את חוזהו לאחרונה בחמש שנים. החיבור שלו עם טל בן חיים הוותיק שכבר עבר הכל בכדורגל שלנו יכולה רק לתרום לקריירה של השחקן הצעיר ולקדם אותו.
ואם כבר בונים את הדור החדש של הכדורגל הישראלי ומצעירים את הנבחרת הבוגרת, אין ספק שזרגרי חייב להיות חלק מסגל הנבחרת.
שחקן בית, פוטנציאל ענק, פייטר אמיתי ובעל הבית החדש במרכז המגרש - אביאל זרגרי הוא הפנים החדשות של בית"ר ירושלים ואולי בעתיד גם הקפטן שלה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.