אציין תחילה שהקבוצה אותה אני אוהד נמצאת בכלל בליגה א', אבל אני חובב מושבע של הכדורגל הישראלי. נכון שאין הרבה משחקים איכותיים, אך מסתפק במה שיש. נהניתי לראות את מכבי ת"א עם הגנת הברזל, את מכבי חיפה משחקת משוחרר ויפה אחרי זמן רב, ואני מתעגע לקהל הישראלי החם ביציעים.
לפעמים אני מנסה להיכנס לראש של בעלים, ומפנטז שיש לי קבוצה משלי. האמת, קשה לי להיכנס לראש של יעקב שחר. אין ספק ששחר הוא איש יקר, שהשקיע מזמנו וכספו לכדורגל ולעוד ענפי ספורט. קשה לו כנראה להשלים עם העובדה שאותה מכבי חיפה הגדולה של שלב הבתים בליגת האלופות כנראה כבר לא תחזור.
1 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
מרקו בלבול
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שנים של דשדוש בהן הוציא מכיסו מיליונים על שחקנים ומאמנים שלא נתנו לו תמורה, הגיע מרקו בלבול והעניק לחיפה חיים חדשים. נכון, הוא עשה כמה טעויות כמו כולנו, אבל ראבק, תן לו הזדמנות לעוד עונה. חיזוק בהגנה, עוד שחקן קישור (אייל גולסה) ואולי בעונה הבאה סוף־סוף נראה אליפות בכרמל.
מהן הסיבות ששחר החליט לוותר על המאמן? לא יודע, אבל אם הגורם הוא ירדן שועה, אז לדעתי הבעלים בחר בצל הלא נכון כי אני לא מאמין שירדן ישתנה.
מרקו, אני פונה אליך ומבקש, לך בראש מורם – עשית עבודה נפלאה. ואתה יודע מה? אני גם מאמין ששחר יפנה אילך במחזור ה־15 של העונה הבאה ויבקש שתציל לו את הקבוצה. לא משנה מה יהיה, המון בהצלחה בהמשך הדרך.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.