מדוע גדולים הסיכויים שלאו מסי יסיים דרכו כבר הקיץ במועדון היחיד בו שיחק? כבר בינואר הקרוב עומד להרעיד את עולם הספורט חוזה עתק, כזה שישבור שוב את השיא וייצור תקדים חדש (אותו, אין ספק, ישבור פלורנטינו פרס, עת ירכוש את הנכס קיליאן אמבאפה), זאת למרות ואף על פי המגיפה שממאנת לתת מנוחה למין האנושי, מדירה את ההמון מאצטדיוני הכדורגל ובעצם כך מורידה משמעותית את הכנסות המועדונים.
כשמדובר ב"יהלומים", הכללים אינם משתנים! המטרה מקדשת את האמצעים! מהי המטרה? המטרה, בגילו ה"מופלג" של אחד מגדולי השחקנים שדרכו אי פעם על כר הדשא, היא להטביע את החותם, "הגדול בכל הזמנים"!

1 צפייה בגלריה
מסי מאוכזב
מסי מאוכזב
מסי מאוכזב
(צילום: גטי אימג'ס)

זה אמנם לא הרושם שמתקבל מהתנהלותו ומהאנרגיות בהן הוא מתנהל במשך כל הקריירה עד כה. עם זאת, בל נשגה, האיש שובר שיאים אישיים כמעט על בסיס שבועי! אין כל סיבה שלא ירצה לשבור שיא של תארים, אשר יטביע את חותמו לשנים רבות כגדול הכדורגלנים בכל הזמנים.
פרויקט צעירים חדש, מבורך ככל שיהיה, חלק ממחזוריות החיים של כל קבוצת ספורט, הוא אפיזודה אותה חווה הפרעוש כבר בשני סבבים, הראשון עם פפ, בו הוא היה הדור החדש, והשני, לאחר עזיבתם של שני עמודי התווך, צ'אבי ואינייסטה. לאחר עזיבתם של שני המאסטרים, גם הדרך המאוד ברורה והמבורכת בה הלך המועדון, ביסוס הקבוצה על שחקנים שגדלו בלה מאסיה, נעלמה כמעט כליל. המועדון החל במסעות רכש הזויים ופיזר מאות מיליונים אל הרוח.
רוב הסיכויים שאת התואר הנכסף מכל, "קמפאונה דל מונדו'", הוא לא יצליח להשיג רגע לפני שיסיים הקריירה. אם יש דבר אחד שלא הצליח לעשות, הוא להידמות לאייקון, האבא הרוחני, שנשא על גבו נבחרת שלימה אל הגביע הנכסף. על כן, מה שנותר הוא, להצטרף לתלכיד שחקנים שיכול להביא עוד גביע אירופי אחד או שניים (עדיף שניים, כי לנמסיס הפורטוגלי יש כבר חמישה) בשלוש או ארבע שנים שנותרו בקריירה, לפני שתתחיל מגמת הירידה (שבינינו, כבר החלה…).
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.