ב-NFL הצליחו לעבור את שלושת המחזורים הראשונים בשלום - אבל כעת ליגת הפוטבול תיאלץ להתמודד עם התפרצות הקורונה הראשונה אצלה. טנסי טייטנס הודיעו הערב (ג') על סגירת מתקני הקבוצה עד לשבת, לאחר ששלושה שחקנים וחמישה אנשי צוות נדבקו בקורונה (אף אחד מהשמונה אינו סובל מתסמיני המחלה). במועדון ציינו כי הם נוקטים ב"זהירות מוגברת".
טנסי שיחקה ביום ראשון מינסוטה וייקינגס (וניצחה), מה שמעלה דאגות גם אצל היריבה. במינסוטה נמסר כי נכון לשלישי אחה"צ (שעון ישראל) לא התגלו במועדון בדיקות חיוביות, אך כי ינקטו בצעד דומה וישביתו את הפעילות עד שבת. הליגה מפעילה מערכת מתוחכמת לאיתור שרשראות הדבקה, ועל פי הנתונים שהוצגו ב-ESPN, אנשי מינסוטה היו 48 פעמים במגע קרוב עם שמונת הנדבקים מטנסי. נכון לעכשיו לא ברור אם שתי הקבוצות יעלו לשחק במחזור הקרוב ביום ראשון, אך פיטסבורג, היריבה הבאה של טנסי, קיבלה הנחיה להמשיך להתכונן כרגיל.
1 צפייה בגלריה
סטיבן גוסטובסקי
סטיבן גוסטובסקי
שחקני טנסי. הקבוצה החיובית הראשונה ב-NFL
(צילום: AP)
בליגה משחקים בלי בועה, ואוהדים מורשים להיכנס לחלק מהמשחקים בהתאם להוראות המדינה, אך האחראים נוהגים ברגישות רבה לגבי הנושא מתוך הבנה שפגיעה בענף הפופולרי בארה"ב עלולה להביא לפגיעה כלכלית קשה. מאמנים שצולמו מסתובבים עם המסכה תלויה על הסנטר במהלך משחקים קיבלו נזיפות וקנסות, ולאס וגאס נענשה על הכנסת אנשים בלתי מורשים לחדר ההלבשה ההיגייני.
על פי החוקים, שחקן שעבר בדיקה חיובית יוכל לחזור להתאמן עשרה ימים אחריה אם לא הציג תסמינים, או תוך חמישה ימים אם יעבור שתי בדיקות שליליות רצופות. שחקן עם תסמינים חייב לחכות לפחות עשרה ימים מהופעתם ושלושה ימים אחרי שנעלמו.