אוסיין בולט נדבק בקורונה. שיאן העולם ב-100 מטר ו-200 מטר, חגג לפני מספר ימים את יום הולדתו ה-34 וחבריו ומשפחתו ערכו לו מסיבת הפתעה גדולה בג'מייקה. בין האורחים היו גם כוכב מנצ'סטר סיטי, ראחים סטרלינג ושחקנה הג'מייקני של לברקוזן לאון ביילי.
על פי הדיווחים באי הקריבי, בולט ערך את הבדיקה הקורונה לפני מספר ימים והיום (שני) קיבל את התשובה החיובית. הוא שוהה כעת בבידוד ביתי. בשלב זה לא ברור אם הספרינטר האגדי סובל מסימפטומים של המחלה.
1 צפייה בגלריה
אוסיין בולט
אוסיין בולט
אוסיין בולט. נדבק
(צילום: גטי אימג'ס)
החוגגים במסיבה של בולט
"אחרי כל הדיווחים שעלו בשעות האחרונות ברשתות החברתיות, רציתי לעדכן שאני אכן נדבקתי בנגיף הקורונה. עברתי את הבדיקה ביום שבת האחרון והיא יצאה חיובית. אין לי סימפטומים. אני ממתין לראות מהו פרוטוקול הטיפול לגביי. עד אז אני נמצא בבידוד לבדי ולוקח הכל בקלות. אז תשמרו על עצמכם".
בסרטונים שעלו לרשתות החברתיות, נראו האורחים במסיבה של בולט כשהם חוגגים מבלי להקפיד יותר מדי על כללי הריחוק החברתי וכמעט אף אחד מהם לא עטה מסכה.
הקורונה עדיין לא התפרצה בצורה קשה בג'מייקה, לה אוכלוסיה של שלושה מיליון תושבים. עד כה אובחנו פחות מ-1,500 חולים והלכו לעולמם 16 בני אדם.
"מסיבת יום ההולדת הטובה אי פעם". ואולי לא...
בשבת האחרונה ראש ממשלת ג'מייקה אנדרו הולנס הזהיר מזינוק במספר המקרים החיוביים וביקש מהתושבים להקפיד יותר על ההנחיות. "יש צורך להגביר את המודעות לכללים. לכל אחד מכם יש אחריות לשמור עליהם", הוא אמר.