לייקרס 3, מיאמי 2. The season is alive and kicking. כמה מחשבות על משחק מספר 5 ועד הסדרה כולה:

1. איך מסכמים את הקרב הזה בין מוחמד עלי לג'ו פרייזר כדברי מארק ג'קסון. במילה אחת מדהים. עכשיו טיפה נירגע, נוריד ת'דופק ונצלול לניתוח המשחק החמישי בסדרה.
1 צפייה בגלריה
ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר
רק רגע. באטלר עם לברון
(צילום: AP)
2. המשחק מתחיל נהדר מבחינת הלייקרס. לברון בזון, דייויס מקבל את הכדורים בדיוק במקומות הנכונים והקצב הוא צהוב לחלוטין. וברגע קוסמי אחד, לברון יורד לספסל, מיאמי עוברת לאזורית ודייויס נפצע. כל זאת קורה לקראת סוף הרבע. מאותו רגע מיאמי לוקחת פיקוד על הקצב. באטלר לוקח את שומריו (בעיקר את דייויס) לטיולים ופעם אחרי פעם מטגן לנו את העוף. פעם בכניסות תכליתיות אל הטבעת ופעם בזריקות מהקו.
3. האזורית של מיאמי הייתה בדיוק לשתיים־שלוש דקות. כאשר לברון על המגרש, ספולסטרה לא מוכן להמר. הוא שם עליו את באטלר, מה שלא כל כך עובד. כי כאשר המלך שולט על נתיניו בצורה אבסוליטית באמת שאין מה לעשות.
4. כדי לנצח את הלייקרס אתה צריך שכל הקבוצה שלך תהיה מכוילת. ככה קיבלנו שישה שחקנים עם דאבל פיגרס. דאנקן רובינסון, שחקן שבקלות היה יכול להסתובב בין מגרשי אירופה, במשחק שיא עם 26 נקודות וכמה שלשות משוגעות, שהגיעו תוך כדי תנועה ושחרור מהיר של הכדור. עוד הפתעה נהדרת הייתה קאדריק נאן עם 14 נקודות וכמה שלשות משוגעות משלו.
5. הכל הלך בקצב של ההיט עד 6:18 שניות לסוף המשחק. באטלר נראה אבוד ועייף, אדבאיו מנסה להציל את המולדת וקראודר זורק אבנים. בדיוק אז נראה שג'ק ניקלוסון כבר הדליק את הסיגר והוציא את השמפניה מהמקרר. לברון מלהטט, פופ תופר שלשה ודייויס מטייל בעונשין. וברגע קוסמי שכזה, שרק בליגה הטובה בעולם אפשר לקבל, באטלר לוקח שוב פיקוד, רובינסון נותן עוד צ'אקה – והמומנטום חוזר למיאמי. עוד כמה מהלומות בין חתני האירוע עד הנוק אאוט של באטלר.
6. סביר להניח שבמשחק השישי הלייקרס יגזרו ת'רשתות, וסביר להניח שכולנו נסכם סדרה מצוינת. עוד דבר שאפשר להניח הוא שכולנו נלמד לא להיות כל כך נחרצים כאשר מודדים את מצבת האש של כל קבוצה, כי כמו שטענתי מהרגע הראשון, מיאמי לא הגיעה כדי להוות תפאורה לשום קבוצה. תשאלו את טייטום, וואקר והחברה בירוק, הם בטח ישמחו לענות. ניפגש ביום ראשון בערב שלי, וביום שני לפנות בוקר שלכם.I'm crazy about this game :)
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.