במשרד הספורט משוכנעים כי בתחילת השבוע יוסדר נושא רשת הביטחון לקבוצות הספורט מול משרד האוצר. זאת, בניגוד לפיזור הצהרות סקפטיות יותר מצד אנשי מינהלת הליגות.
גיא גוטמן, ראש המטה של השר חילי טרופר, נפגש בימים האחרונים עם נציגי אגף התקציבים במשרד האוצר, והצליח לגשר על חלק מהפערים שהתגלו בין הצדדים. קבוצות הכדורגל מבקשות סיוע של 80 מיליון שקל לקראת העונה הבאה, שיחולק מדי חודש בהתאם למצב כניסת הקהל למגרשים.
3 צפייה בגלריה
חילי טרופר
חילי טרופר
שר הספורט חילי טרופר
(צילום: אבי שי, מכון וינגייט)
במשרד הספורט מדברים על כך שהשיגו הסכמה לגבי סיוע בסכום של 40 מיליון שקל, אולם גורמים בו טוענים כי עד יום שני תהיה התקרבות גדולה אף יותר. בשל המשבר הגדול וההבנה כי העניין הכלכלי במגעים שניהלו עד כה אנשי המינהלת נמצא בקיפאון, מי שייכנס לעניינים ביום ראשון יהיה יו"ר ההתאחדות, אורן חסון, שיישב עם ראש המל"ל ואנשי משרד הספורט. מאוחר יותר הוא ייפגש גם עם נציגי משרד האוצר על מנת לנסות להגיע לפתרון.
3 צפייה בגלריה
אורן חסון
אורן חסון
ייכנס לעניינים. אורן חסון
(צילום: אורן אהרוני)
בעלי קבוצות בליגת העל ביקרו את התנהלות יו"ר המינהלות, ארז כלפון. "כלפון התנהל כמו טירון. הוא נלחם כמו גדול לחדש את הליגה והצליח, אבל בגלל שאין לו ניסיון, עם כל הכבוד לכך שהוא מכיר את משרד האוצר, הוא היה צריך להתנהל אחרת. הוא היה צריך להתנות לאוצר את החזרה למגרשים בכך שייתנו לו פיצוי מוסכם לקראת העונה הבאה. במקום זאת, כמה ימים לפני חזרה לאימונים, כשכל המדינה בבלגן אחד גדול, הוא צריך לקושש מהאוצר כספים ובינתיים לא מצליח. מזל שיש את משרד הספורט".
3 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
"לא מצליח לקושש כספים מהאוצר". .ארז כלפון
(צילום: עוז מועלם)
במינהלת הליגה סירבו להגיב.