אחרי הקריסה לליגה השנייה והחזרה המהירה לליגת העל, לבני הרצליה אסור לרדת ליגה שוב העונה. זה גם לא יעבוד אם יגידו שצריך לסגור את הליגה מתוך "דאגה לאזרחי המדינה" - אף אחד כבר לא יקנה את הבלוף הזה. השתמשנו בקורונה כתירוץ פעם אחת בקיצור עונת הלאומית והעלייה, זה לא יעבוד בפעם השנייה.
הרצליה צריכה להישאר בליגה בצורה ספורטיבית והוגנת, לנצל את פגרת הקורונה הכפויה כדי להתחבר באימונים, להחליף שחקנים ולהביא שמות טובים יותר. מי שצריכים לפנות את מקומם הם השחקנים המבוגרים יותר, כמו אלישי כדיר ואבירם זליקוביץ', והייתי שמח לראות שחקנים דוגמת רומן סורקין או ווילי וורקמן מגיעים במקומם, או אפילו לחשוב על כמה צעירים מהליגה הלאומית.

1 צפייה בגלריה
סטיבן גריי
סטיבן גריי
סטיבן גריי. חיזוק שכבר הגיע
(צילום: FIBA.COM)

לא אהבתי את כל ההתנהלות סביב העזיבה של פרנק גיינס, אבל הרצליה צריכה להשאיר את זה מאחוריה. אני אוהב שמות שאינם בהכרח הקלעים המצטיינים או השחקנים הגבוהים ביותר - אני אוהב את אלה שנותנים את הנשמה שלהם על הפרקט. דוגמה לאחד מהשחקנים האלה הוא מקס היידגר, המתאזרח שהגיע בהשאלה ממכבי ת"א ונותן את כל מה שיש לו בכל משחק, גם אם הוא מסתיים בהפסד. לצערי, כבר כמעט שאין שחקנים כאלה במועדון.
הרצליה חייבת שינוי, ולדעתי זה לא מסתכם אך ורק בסגל השחקנים. אלדד אקוניס נתן הרבה לאורך השנים והשקיע את כל הלב בקבוצה, אבל הוא ושאר חברי ההנהלה צריכים לפנות את מקומם אחרי זמן רב בתפקיד כדי לרענן. אין מה לעשות - כבר לא כיף לצפות במשחקי הקבוצה כי התוצאה ידועה מראש, השחקנים לא משחקים עם הנשמה וככה זה נראה. לסיכום, אני מקווה שבעתיד יהיו שינוים משמעותיים לטובה בקבוצה, והשחקנים יחזרו לקרוע את עצמם בשביל המועדון.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.