מכבי תל אביב מתקרבת לזכייה באליפות המדינה בכדורעף. השחקנים של גל גלילי ניצחו אתמול (שלישי) 2:3 (19:17, 25:22, 25:21, 23:25, 27:29) את הפועל מטה אשר/עכו בחוץ במשחק מספר 2 בסדרת הגמר ועלו ליתרון 0:2.
המארחת ניצחה בשתי המערכות הראשונות, אבל הצהובים ביצעו קאמבק מרשים וניצחו בעזרת יכולת של הנרי בל שהצטיין. קייל אנסינג בלט גם הוא במכבי תל אביב עם 33 נקודות.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
(צילום: פרטי)
מאמן מכבי תל אביב, גל גלילי, הגיב: "היה ניצחון גדול שלנו. יש לנו קבוצה טובה ובעיקר עם אופי. הייתה חזרה שלנו למשחק ממצב לא קל בכלל, מטה אשר שיחקו מציין וכשהם משחקים ככה מאוד קשה לעצור אותם, ובכל זאת הצלחנו. אנחנו במצב טוב להמשך, אבל עדיין יש לנו עבודה לעשות, נרד לקרקע מהר ונתכונן למשחק השלישי בסדרה ביום ראשון. אני מאוד מקווה שהדר יוסף יהיה מלא בקהל שיבוא לתמוך ולעזור לנו, כי לא יהיה קל".
מאמן מטה אשר/עכו, נועם כץ: "היה משחק דרמטי עם הרבה עליות וירידות של שתי הקבוצות. ברכות למכבי תל אביב, שידעו בסוף לקחת את הניצחון. שיחקנו טוב בשתי המערכות הראשונות והיו לנו שלוש הזדמנויות לנצח במערכה האחרונה. לא ידענו לקחת אותן ומכבי כן. זה ההבדל. בגמר פלייאוף צריך לדעת לנצל את ההזדמנויות שיש לך. עוד לא ויתרנו וננסה במשחק השלישי להביא לידי ביטוי את הנקודות הטובות שראינו".