אחרי חודשים של הכנות ולא מעט חששות בגלל הקורונה, נבחרת כדורעף הגברים של ישראל תחל ביום שלישי (21:00) את דרכה בשלב המוקדמות של אליפות אירופה 2021.
הנבחרת, שהוגרלה לבית בו תתמודד מול בולגריה ואוסטריה באולם 'אנרבוקס' שבחדרה, תקווה לסיים באחד משני המקומות הראשונים על מנת להעפיל לאליפות. כל נבחרת תתמודד פעמיים נגד יריבותיה.
3 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
יוצאים לדרך. נבחרת ישראל בהכנות
(צילום: דוברות איגוד הכדורעף)
מי שיוביל את השחקנים בדרך למטרה הוא נועם כץ, שמאמן במקביל את הפועל מטה אשר/עכו. אוסטריה, יריבתה הראשונה של ישראל, אמורה להתמודד איתה על המקום השני.
"יש הרבה התרגשות, חיכינו לזה הרבה זמן, גם מבחינה אישית", אמר כץ. "זה טורניר ראשון שלי כמאמן נבחרת. זו דרך לבדוק את היכולות של הנבחרת שלנו במסגרת הכי חשובה שאנחנו משתתפים בה. נכון שלא הייתה לנו הכנה אופטימלית, אני מאמן נבחרת שנה וחצי ועדיין לא שיחקנו משחק רשמי אחד, גם בגלל התקופה, אבל לא נשתמש בזה כתירוץ. נבוא לעשות את המקסימום בתנאים שיש ולנסות להיות הכי טובים שאפשר".
3 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
"יש התרגשות, חיכינו לזה". נבחרת ישראל
(צילום: דוברות איגוד הכדורעף)
הליברו הוותיק (34) עומרי שוורץ התייחס גם הוא לאתגר הקרוב: "בטח שיש התרגשות. ספורט זה התשוקה שלי ולהיות במגרש זה המקום המושלם לבטא את זה. אז כשיש צ'אנס זה תמיד מרגש, בטח כשזה גם מלווה בלייצג את המדינה שלנו".
טמיר הרשקו, שחקנה של המוליכה הפועל כפר סבא, הוסיף "אני מאחל לנו בהצלחה, והלוואי שהיינו יכולים לארח קהל, אבל בסיטואציה הנוכחית אני מזמין את כולם לתמוך מהבית".
3 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
מאמן הנבחרת, נועם כץ
(צילום: דוברות איגוד הכדורעף)
יתר שחקני הסגל שזומנו: דימה זים, אריק כצנלסון, אומרי רויטמן ,אנוש שטיפט, אלכס אוסוקין, איל רביץ, שון קסל, עידו דוד, גנדי סוקולוב, סלבה בצ'קלה, איליה גולדרין, יואב ססלר ושלו סעדה.