שלום, מיץ' גולדהאר. ראשית נתחיל במילות הערכה וכבוד רב שאנו האוהדים חשים כלפיך. הבאת לנו 5 אליפויות בעשור האחרון ועוד מספר תארים. העלית את מכבי ת"א לרמות גבוהות והכנסת למועדון סטנדרטים אירופיים בכל קנה מידה. כשאוהד מכבי מזכיר את שמך זה מלווה ביראת כבוד, בהערצה, ולא רק בגלל כל מה שהבאת אלא גם כי האישיות שלך משרה שקט תעשייתי, מקצועיות וערכים. כשמך כן תהילתך.
לצד זאת, אנו חווים בימים האחרונים קרע עמוק בין התמיכה העיוורת בך כבעלים, לבין התמיכה בשחקנים דור מיכה ועומר אצילי. = הלב קשור באהבה שזר לא יבין אותה כלפי מיכה, שהוא סמל של המועדון. אמרת דור מיכה - אמרת מכבי ת"א. גם עומר הוא בשר מבשרנו ונתח מכובד מהלב הכחול-צהוב.

1 צפייה בגלריה
עומר אצילי, דור מיכה
עומר אצילי, דור מיכה
עומר אצילי, דור מיכה
(צילום: עוז מועלם)

הם נכשלו מוסרית, אבל כפי שיש לנו אל סלחן, שהעניק לנו אפילו יום בשנה בדמות יום כיפור שבו ניתן להתחרט על מעשינו, הזדמנות לקבל סליחה ולפתוח דף חדש, אולי כך ננהג כלפי בנינו שלנו.
בניגוד לקבוצות אחרות, אנחנו מכבדים אותך ולא חפצים בהפגנות, אבל אנחנו רוצים לבקש ממך - אין מלך ללא עם. אנחנו האוהדים - העם שלך. אנחנו מבקשים משאל עם. שההחלטה תעבור לפי הצבעה של בעד/נגד. ובמקרה והעניין יוכרע שיחזרו, זאת תהיה החלטה ממך והלאה. לא החלטה שלך, אלא של האוהדים. זו המשאלה שלנו, אבל חשוב לנו לציין שכל החלטה שתתקבל על ידך תתקבל בהבנה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.