Vini vidi vici. באתי, ראיתי, כבשתי.
גיבור מפתיע נולד לאוהדי ריאל מדריד במשחק הראשון של שלב רבע גמר ליגת האלופות מול ליברפול. אם הייתם שואלים כל אוהד כדורגל לפני המשחק איזה שחקן התקפה יכול לכבוש צמד במשחק הזה - בשתי הקבוצות - ככל הנראה ויניסיוס ג'וניור היה האחרון ברשימה. הברזילאי הצעיר עשה לו לעצמו שם באירופה בעיקר בזכות הדריבל המרשים שלו, אבל לאורך כל הדרך הפגין סיומת לקויה מול השער. הפעם הוא הגיע למשחק במצב רוח תכליתי, וידע לאזן את היכולות שלו - 2 כדרורים במשחק, 2 שערים ב-2 בעיטות למסגרת. התוצאה? 1:3 לריאל, שהשיגה יתרון משמעותי לקראת משחק הגומלין באנפילד בשבוע הבא.

1 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור חוגג
ויניסיוס ג'וניור חוגג
ויניסיוס ג'וניור חוגג
(צילום: getty images)

ויניסיוס, עדיין לא בן 21, הגיע בכך לנקודת ציון מרשימה: עם שני השערים החשובים הללו, הוא הפך לשחקן השני הצעיר ביותר שכבש לזכות ריאל מדריד במשחק נוקאאוט. היחיד שמקדים אותו ברשימה הזו הוא החלוץ האגדי ראול.
לכל אוהד שראה את ויניסיוס על המגרש מאז הגעתו לריאל מדריד היה ברור שהפוטנציאל הטמון בו גדול מאוד, אבל זה עדיין לא בא מספיק לידי ביטוי במספרים - בלשון המעטה. רק שזה היה משחק שיכול לסמן את המפנה הגדול: הברזילאי כבש לרשת ליברפול במשחק ביום שלישי בדיוק חצי מכל שעריו עד כה בליגת האלופות, כלומר, הכפלה בערב אחד. הדברים לא הלכו עבורו חלק עד כה, אבל אולי בטורניר המרגש ביותר באירופה, בו תוכתר אלופת היבשת, ייוולד כוכב חדש במדריד.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.