הפועל ירושלים המריאה היום (ב') לטורקיה לקראת המפגש עם טלקום אנקרה במחזור הפתיחה בליגת האלופות.
כזכור, לפני פחות מחודש הפסידו האדומים מוקדם מהצפוי ברבע גמר הטורניר באתונה שנערך לצורך השלמת העונה שעברה. כעת רוצים במועדון לצאת לדרך חדשה ולשכוח מאותו כישלון מכאיב. המטרה שהציבה ירושלים לעצמה העונה היא העפלה לפיינל פור. 
2 צפייה בגלריה
טיישון תומאס
טיישון תומאס
"שכחנו ממה שקרה באתונה". טיישון תומאס
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
"שכחנו ממה שהיה באתונה", אמר טיישון תומאס לפני ההמראה. "אנחנו מרגישים טוב לקראת העונה החדשה. ביומיים הראשונים זה היה קשה, חשבתי על כל הדברים שעשינו בעונה שעברה והיה קשה לי לתת להרגשה לחלוף".   תומאס הוסיף: "אסור לנו להפסיד משחקים, כי יש פחות משחקים לעומת הפורמט של העונה שעברה, אבל אני מרגיש שבשנתיים שלי בירושלים הראינו שאנחנו יודעים לא לעשות טעויות. בליגת האלופות לא הפסדנו הרבה משחקים ואני חושב שנהיה מוכנים. המאמן עשה עבודה טובה בהכנה שלנו למשחקים האלה".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
קטש והפועל ירושלים יוצאים לדרך חדשה
(צילום: אורן אהרוני)
תומאס התייחס לשינויים שבוצעו בסגל: "נכון שהקבוצה העונה שונה לחלוטין מהקבוצה בעונה שעברה, אז היה לנו יותר ניסיון. העונה אנחנו עם הרבה יותר אנרגיה. יהיו יותר טעויות, אבל כולם יתנו הכל". על הציפיות: "אני לא חושב שהקבוצה חייבת לנצח בתואר. נכון שזאת מטרה, אבל לא נושפים בעורפנו ואומרים 'אתם חייבים לזכות ב'צ'מפיונס ליג'. אין יותר מדי לחץ אם זה לא יקרה". אדם אריאל: "אנחנו מאוד מתרגשים כמועדון וכשחקנים להתחיל את הטורניר הזה שוב. אנחנו משחקים נגד קבוצה מאוד איכותית, עם הרבה יכולות אישיות והרבה סקוררים, וצריכים לבוא מרוכזים ולעמוד בתכנית המשחק שלנו כדי לצאת עם ניצחון".
אריאל, שהצטרף הקיץ ממכבי ראשון לציון, הוסיף: "בשנה שעברה הפועל ירושלים הייתה בדרך הנכונה, אבל הקורונה הרסה את העניינים. כמועדון, הפועל ירושלים רוצה לזכות ולהילחם על כל תואר. זאת המטרה שלנו וזאת המנטליות פה".