חודש וחצי בלבד נותרו עד שלינוי אשרם תשתתף באולימפיאדה בתקווה שתזכה במדליה אולימפית ותעמוד על הפודיום בטוקיו. אבל עוד קודם לכן, לאשרם מצפה מבחן גדול אחרון כשתיקח חלק החל ממחר (חמישי) באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית בבולגריה.
לאשרם בת ה-22 יש שלוש מדליות באליפות היבשתית, החשובה מהן היא מדליית הזהב בה זכתה בשנה שעברה.
3 צפייה בגלריה
לינוי אשרם
לינוי אשרם
לינוי אשרם
(צילום: אורן אהרוני)
המשימה לשמור על התואר לא תהיה פשוטה בכלל, מאחר שהפעם בניגוד לשנה שעברה רוסיה מגיעה עם ההרכב הכי חזק שלה, שכולל את אלופות העולם, האחיות התאומות דינה וארינה, ועם הכישרון הצעיר ללה קרמרנקו, אלופת העולם לנוער, שתיקח חלק רק בתרגיל החישוק.
אם זה לא מספיק, מדובר בתחרות ארוכה במיוחד, מאחר שייקחו בה חלק מעל 200 מתעמלות. ביומיים הראשונים ייערך שלב המוקדמות ורק בשבת ייערך גמר הקרב-רב.
3 צפייה בגלריה
לינוי אשרם על הפודיום באליפות העולם
לינוי אשרם על הפודיום באליפות העולם
אשרם עם האחיות דינה וארינה הרוסיות
(צילום: EPA)
הצפיות מהמתעמלת הבכירה של ישראל תמיד גבוהות, כשיהיה מעניין לראות מה תעשה בקרב-רב, המקצוע היחיד בו מחולקות מדליות באולימפיאדה בניגוד לאליפויות היבשתיות ואליפות העולם בהן המתעמלות זוכות במדליות גם בתרגילים. אשרם מגיעה לא בכושר הכי טוב, אחרי שלא הצליחה לזכות במדליות בשתי התחרויות האחרונות שלה בפזארו ובבאקו.
בנוסף לאשרם, בתחרות האישית תיקח חלק גם ניקול זליקמן, שמראה התקדמות מתחרות לתחרות, וכבר זכתה בארד בתרגיל החישוק באליפות אירופה לפני שנתיים.
3 צפייה בגלריה
ניקול זליקמן
ניקול זליקמן
ניקול זליקמן
(צילום: אורן אהרוני)
גם נבחרת ההתעמלות תתחרה בבולגריה, והיא אף שדרגה את התרגילים שלה לקראת טוקיו. יחד עם זאת, קשה להאמין שהנבחרת תצליח לשחזר את מדליית הזהב משנה שעברה. הנבחרת מורכבת מאופיר דיין, יאנה קרמרנקו, יוליאנה טלגין, נטלי רייץ וקארין וקסמן, בליווי המאמנת הראשית אירה ויגדורצ'יק, מאמנת וכוריאוגרפית רחלי ויגדורצ'יק והמאמנת נועה קדוש. גם נבחרת הנערות תיקח חלק באליפות.