1 מ-4

בתחילת העונה, מכבי (אולי אפשר להפסיק עם התוספת? כולם יודעים שמדובר בת"א) הגיעה לאחר אליפות, ללא חיזוק משמעותי במיוחד ובלי שפיכת כספים מיותרים - כמובן שגם בגלל חוקי הפייר-פליי הפיננסי שהקשו על הבאת חיזוק, מה שנתן את הבמה לשחקני הבית של המועדון. יאניוטיס נפצע ומי שקיבל הזדמנות הוא השוער הצעיר דניאל טננבאום. גם דור פרץ היה פצוע, ומי שקיבל את המפתחות הוא דן גלזר (שחקן העונה). חיפה, לעומת זאת, העמיסה בשמות וברכש, ועם כל הארסנל הזה הגיעה עמוסת ציפיות למחזור הרביעי. התוצאה? 0:1 למכבי במשחק שקול.

2 מ-4

מחזור 17. מכבי ראשונה, מכבי חיפה שנייה, הפער עומד על 3 נקודות. מכבי עדיין ללא הפסד ועם שער חובה אחד בלבד, מכבי חיפה נותנת פייט. סמי עופר, האצטדיון הביתי (של מכבי), בו מכבי חיפה לא הצליחה לנצח את הצהובים. הקהל הטריף את השחקנים, דאג לתפאורה מדהימה, ונראה היה (וזו הייתה גם ההרגשה) שזה המשחק של חיפה.

1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
התמונה שחזרה כל העונה. שחקני מכבי ת"א חוגגים נגד מכבי חיפה
(צילום: ראובן כהן)

אבל רגשות לחוד ומציאות לחוד. החיילים של איביץ' עלו לטרוף את הדשא והובילו 0:2. חיפה חזרה משום מקום ל-2:2 והתקרבה למהפך, מכבי עלתה שוב ליתרון שלא החזיק מעמד יותר מדי, ובמצב של 3:3 המומנטום עם מכבי חיפה. הניצחון של הירוקים היה במרחק נגיעה - אבל בהתקפה האחרונה, מהלך קבוצתי ענק של מכבי הסתיים בנגיעה ענקית של יונתן כהן. 3:4 צהוב, והכדורגל, איזה כדורגל!!!

3 מ-4

פגרת הקורונה קצת שיבשה את התוכניות והליגה חזרה ללא קהל. הפער עמד על 6 נק' עם היציאה לפגרה, אבל אחרי שבמשחק הראשון בפלייאוף העליון מכבי ניצחה את הפועל חיפה, בעוד מכבי חיפה הפסידה להפועל ת"א, הוא גדל ל-9. התחושה באוויר היא שזה די גמור, שוב אליפות צהובה, וכל הפרשנים כבר התחילו לסכם. חיפה הייתה חייבת להוכיח אחרת ולנצח, גם אם הסיפור גמור והנקודות רק ישמשו בשביל לשבור את המחסום המנטלי. נגמר 0:2 קליל למכבי ת"א.

4 מ-4

גארבג'-טיים של סוף עונה, מכבי כבר אלופה, מכבי חיפה מציגה את הכדורגל הטוב בארץ. מכבי חיפה עולה עם ה-11 הכי חזקים שלה, מכבי ת"א בלי 8 שחקני הרכב. מכבי חיפה עולה לשחק על הכבוד שלה, מכבי ת"א כדי לעשות עוד צעד בדרך לעונה ללא הפסד. 0:1, סוויפ צהוב.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.