אחרי ההפסד לאתלטיקו מדריד ופתיחת העונה האיומה של ברצלונה, נראה שפשוט אין מנוס מכך להתחיל במהירות האפשרית במהפכה עם מכירת חיסול של הכוכבים הגדולים. וזה מתחיל בלאו מסי. הוא הפך לשחקן בלי רצון, אהבה או מוטיבציה. לא רק מוטיבציה לנצח, אלא גם לעבור שחקן כזה או אחר ולבטא את כישרונו. עם כל האהבה הגדולה כלפיו, עזיבתו הכרחית לעתיד שלו וכנראה שגם לעתיד של בארסה. אני מאחל לו לעבור למנצ'סטר סיטי של פפ כבר בינואר, כי לפחות תהיה לו מטרה והוא יגיע למקום שטוב לו.
מארק-אנדרה טר-שטגן: הוא שוער מדהים, ולכן זה מאכזב כ"כ שהגרמני מפשל במשחקים חשובים וברגעי האמת. הוא מצוין נגד קבוצות קטנות, אבל מאז ליברפול (ההדיפות הרעות שסיפקו הזדמנות שנייה) הוא לא נראה כמו השוער הטוב בעולם (כפי שרבים קראו לו) במשחקים מכריעים. רק תחשבו על היציאה האיומה 40 מטר מהשער מול אתלטיקו, ומופע האימים של המסירות הלא מדויקות נגד באיירן מינכן.

1 צפייה בגלריה
קראסקו עובר את טר שטגן
קראסקו עובר את טר שטגן
קראסקו עובר את טר שטגן
(צילום: רויטרס)

ג'רארד פיקה: העובדה שהוא בן 33 אינה הבעיה. ישנם הרבה שחקנים מבוגרים ששומרים על הרמה, כמו סרחיו ראמוס. אבל פיקה מפשל בכל משחק, ולא אפקטיבי גם מבחינה התקפית. הוא מאחר לכ"כ הרבה תיקולים, קל מאוד גם לשחקנים איטיים לעבור אותו ולפעמים הוא עולה יותר מדי גבוה ובסוף תמיד מאחר לכדור של היריבה לעבר הרחבה של ברצלונה. אף מאמן לא קיבל את ההחלטה שצריך לקבל - לשחרר את פיקה - אבל עכשיו אולי זה ישתנה לאור הפציעה שתשבית אותו לזמן רב. אסור לו ללבוש יותר את מדי ברצלונה, כי כולם סובלים מזה ובעיקר האוהדים.
קלמון לנגלה: עונה שלישית במדי ברצלונה, ועד עכשיו לא הצדיק שום הופעה. רגיל למסור כדורים לא מדויקים כתוצאה מלחץ גבוה של שחקנים, ולא רק נגד קבוצות גדולות אלא גם נגד פרנצווארוש או דינמו קייב. נדיר שכדורי העומק שלו להתקפה הופכים למצב ממשי, והוא בכלל לא צריך לעשות את זה, כי זה צריך להתחיל מפרנקי דה יונג ומיראלם פיאניץ' - שלא לדבר על מסי הכבוי.
אנטואן גריזמן: ככל שהזמן עובר כואב לי יותר עליו. לכל האוהדים קשה לראות ששחקן כמו גריזמן לא מבטא את עצמו כפי שהוא יכול - אבל אפשר להבין זאת, כי שילמו 120 מיליון אירו על שחקן בעמדה של מסי - והכוונה לכך שהוא עושה הגנה, מייצר מסירות מפתח, מבשל וכובש. כשהם משחקים יחד, רואים שני שחקנים לא מחוברים או מתואמים במגרש, כאלה שלא מבינים אחד את השני, לא מתמסרים בכלל, והתוצאה היא שגריזמן איבד את הביטחון ומחמיץ את המצבים הבודדים שיש לו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.