התחרות הצמודה בוואלטה ממשיכה. הסלובני פרימוז' רוגליץ' מקבוצת ג'מבו-ויסמה, החזיר לעצמו את החולצה האדומה של המוביל הכללי, לאחר שניצח את הקטע ה-13 נגד השעון. הוא הדיח מהפסגה את ריצ'רד קאראפאס, שסיים רק שביעי, ורחוק ממנו ב-49 שניות. דן מרטין סיים 13 את הקטע ונשאר רביעי בדירוג הכללי.
לאחר יממה של מנוחה, חזרו הרוכבים לקטע ה-13 ההררי, שהיה הפעם נגד השעון ולמרחק של 33 קילומטר. ההזנקה הייתה ממורוס, עיירת דייגים בקצה המערבי של ספרד. היום הסתיים בעלייה תלולה באורך שלושה קילומטרים.
1 צפייה בגלריה
פרימוז' רוגליץ'
פרימוז' רוגליץ'
פרימוז' רוגליץ'. חזר למקום הראשון
(צילום: AFP)
דן מרטין, מקבוצת ישראל סטארט אפ ניישן, קיווה לסיים בתוצאה שלכל הפחות לא תגדיל את הפער משלושת הראשונים. לשם כך הוחלט לוותר על החלפת זוג אופניים במהלך נגד השעון. במקום זאת, מרטין רכב עם ציוד וכידון שהתאימו למישור ולעליה. הרוכב סיים במקום ה-13 ובמרחק של 1:17 דקות מהמנצח.
מרטין נשאר במקום הרביעי הכללי. הוא רחוק 1:42 דקות מרוגליץ' המוביל. האקוודורי ריצ'רד קאראפאס מאינאוס ירד למקום השני (39 שניות מהפסגה) ושלישי יו קרתי הבריטי מ-EF (47 שניות מהפסגה), כך שהכל פתוח בחמשת הקטעים הנותרים.
מי שכן החליף אופניים, הוא הישראלי עומר גולדשטיין, זאת לאחר נפילת שרשרת. ההחלפה הייתה כעבור 13 דקות בלבד ועלתה לו בזמן יקר. הוא סיים את הקטע במקום ה-136, ובמרחק 8:13 מהמוביל.