האגדה מספרת על שלושה חברים שישבו בבר לונדוני והתווכחו בלהט. אחד טען בכל תוקף שארסנל היא הקבוצה הבכירה בעיר, השני קבע חד משמעית שזו טוטנהאם, השלישי הכריז – צ'לסי שולטת בלונדון! השלושה ניגשו לזקן שישב בפינה וביקשו לשמוע את הכרעתו, חייך הזקן ואמר: "כולכם טועים, הקבוצה הבכירה בלונדון היא באיירן מינכן".
הדומיננטיות של באיירן נגד קבוצות לונדוניות הפכה לשם דבר, העונה באיירן פגשה את טוטנהאם וצ'לסי לצמד מפגשים: מול הספרס זה הסתיים ב-3:10 כולל 2:7 משפיל בלונדון, מול הבלוז באיירן "הסתפקה" ב-1:7 בסיכום. אפשר גם ללכת אחורה לשמינית גמר ליגת האלופות 2016/7 ולמצוא צמד מפגשים נגד ארסנל, שהסתיים ב-2:10 מהדהד.

1 צפייה בגלריה
גנאברי חוגג
גנאברי חוגג
גנאברי חוגג
(צילום: EPA)

העונה, מי שסימל יותר מכל את השליטה הבווארית בלונדון הוא סרג' גנאברי. בלי להמעיט חלילה מהפלאות שחולל רוברט לבנדובסקי (3 שערים ו-4 בישולים נגד צ'לסי), גנאברי כבש העונה שישה שערים במסגרת ליגת האלופות, כולם על אדמת לונדון. בעבר שיחק גנאברי במדי ארסנל, וכנראה שעדיין פועמת בו רוח התותחנים, כי כאשר הגיע לאצטדיון של טוטנהאם הוטספר הבקיע רביעייה והוסיף בישול. גם על סטמפורד ברידג' הוא לא פסח והבקיע צמד מהיר בדרך ל-0:3 על הבלוז. אגב, לאחר הניצחון על טוטנהאם פירסם פוסט עקיצה לספרס וכתב "צפון לונדון אדומה". למעשה, המשחקים בלונדון עשו עבורו – מי שאשתקד נבחר על ידי האוהדים כשחקן העונה של באיירן - את ההבדל בין עונה טובה לעונה בינונית.
לאחר שהשלימה את המלאכה נגד צ'לסי והעפילה לרבע הגמר, באיירן יוצאת לליסבון, שם תפגוש הערב (22.00) את ברצלונה למשחק על עונה שלמה. אז אמנם לא מדובר בקבוצה לונדונית, אבל באיירן נראית כרגע בלתי עצירה, בטח אחרי שחזרה מפגרת הקורונה עם 12 ניצחונות ב-12 משחקים. העונה, יותר מאי פעם, באיירן הולכת בכל הכוח על הגביע עם האוזניים הגדולות, כאשר עד כה אלופת גרמניה ניצחה בכל משחקיה בזירה האירופית (8), השנייה בהיסטוריה לעשות זאת בשלב זה בטורניר.
כדי לעבור את ברצלונה, באיירן זקוקה לגנאברי הלונדוני, כזה שנמצא בכושר שיא. באיירן - הקבוצה הבכירה של מינכן, גרמניה ולונדון, רוצה גם להיות הקבוצה הבכירה של אירופה וגנאברי - השחקן הבכיר של לונדון, צריך להיות זה שיעשה אותה כזו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.