כשכריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל מדריד בקיץ 2018 הקבוצה חיפשה מחליף ראוי, כוכב-על שיוכל לספק מספרים גבוהים, ופנתה לצ'לסי כדי לרכוש את הכוכב הבלגי אדן הזאר. באותו קיץ זה לא יצא לפועל בגלל המחיר הגבוה, אבל כעבור שנה ריאל כבר הסכימה לשלם 100 מיליון אירו והחתימה אותו לחמש שנים.
אחרי שעבר חלק ניכר מעונת הבכורה של אדן הזאר בריאל , כולם תוהים אם הוא יכול להוביל את הבלאנקוס לתארים והצלחות או שזה גדול עליו. הזאר, מהשחקנים היותר טובים בעולם כיום, הוא סימן שאלה גדול מאז המעבר. אין ספק שלבלגי הכשרוני יש יכולת שליטה גבוהה בכדור וכידרור יוצא מן הכלל, אבל הוא היה פצוע רוב הזמן ולא סיפק את הסחורה, מה גם שהתחיל ברגל שמאל: הוא העלה כמה קילוגרמים לפני ההצטרפות, דבר שלא עבר בצורה חלקה אצל אוהדי ריאל שטענו שהוא מזלזל, וסבל מפציעה משלב מוקדם.

1 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס, אדן הזאר
סרחיו ראמוס, אדן הזאר
הזאר וראמוס
(צילום: רויטרס)

המספרים שהבלגי מציג העונה לא דומים בכלל למספרים שהציג בקבוצותיו הקודמות, ליל וצ'לסי. ב-16 הופעות העונה אצל הלבנים בכל המסדרות יש לו רק שער אחד, הנתון הכי נמוך מאז תחילת הקריירה שלו בליל.
אולי פגרת הקורונה תעשה לו טוב. הדיווחים מספרים שהוא החלים סוף סוף ומוכן להפציץ בישורת האחרונה, ומי יודע, אולי יהפוך את העונה של ריאל לגדולה. אין ספק שלשחקן יש פוטנציאל להוביל קבוצה ענקית להישגים ותוצאות, וזה רק עניין של זמן עד שהוא יזכה בכדור הזהב.