השאלה הגדולה ביותר בספורט בימים אלה נוגעת לעתידו של לאו מסי. הכוכב הארגנטינאי שלח פקס למועדון בו הודיע לקבוצתו ב-20 שנה האחרונות כי הוא רוצה לעזוב. ההנחה הרווחת היא שהחלטתו של מסי דווקא טובה לריאל מדריד ולשאר הליגה - הרי בתיאוריה, אם המצב של ברצלונה לא טוב, זה טוב ליריבותיה, לא? אך במקרה הזה ההפך הוא הנכון: עזיבת מסי גרועה מאוד למועדון מהבירה ולליגה כולה.
ליריבות בספורט יש המון יתרונות. היא גורמת לשני הצדדים להיות יותר תחרותיים, עם יותר מוטיבציה, ומגדילה את העניין של הקהל. לדוגמה: רפאל נדאל נגד רוג'ר פדרר, מוחמד עלי נגד ג'ו פרייזר, מייקל ג'ורדן נגד דטרויט פיסטונס, לוס אנג'לס לייקרס נגד בוסטון סלטיקס, נבחרת ברזיל נגד נבחרת ארגנטינה, מילאן נגד אינטר, מכבי תל אביב נגד הפועל תל אביב. בכל אחד מהמקרים היריב הוא גורם ישיר להצלחה של השני. היריבות מעודדת את הספורטאים והקבוצות לשפר את עצמם ולרצות לזכות ביותר תארים.

1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: רויטרס)

הקלאסיקו הוא משחק הכדורגל הכי נצפה בעולם פרט לגמר ליגת האלופות). בין שתי הקבוצות יש יריבות עתיקת יומין, הן על רקע פוליטי והן בגלל העובדה שמדובר במועדונים הכי גדולים, הכי עשירים והכי מעוטרים בספרד.
בתור אוהד ריאל מדריד, אני מתרגש מניצחון על ברצלונה יותר מכל ניצחון אחר, אך בכל זאת, אני ממש לא רוצה שמסי יעזוב את קבוצתו. זה יפגע ביריבות, בתחרותיות של ברצלונה, ביוקרה של המשחק וברמה של הליגה הספרדית כולה. לא משנה כמה ריאל וברצלונה יריבות, שתי הקבוצות צריכות אחת את השנייה על מנת להתחזק ולהשתפר. מסי - אני מקווה שגם הפעם תתעלה על עצמך, ותבין שאתה צריך ואפילו חייב להישאר בברצלונה! קפטן לא יכול לעזוב את הספינה כשהיא טובעת. מגיע לך לעזוב בצורה מלכותית את המועדון, ולא בצורה טראגית.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.