מה לא נאמר על איתי שכטר? שהוא גמר את הסוס, שהוא כבר לא מהיר כפי שהיה, שהשיא מאחוריו, שהוא לא תורם מספיק והדלת החוצה ממכבי ת"א קרובה מתמיד. אז אמרו.
שכטר ידוע כשחקן שמחבר חדר הלבשה, שחקן שאהוב על חבריו ומאוד מוערך ע"י הצוות המקצועי. הסטטיסטיקה מלמדת שהוא לא גולר, שהוא מתקשה להבקיע, שהוא לא מספיק תורם מבחינת כמות השערים. הכל נכון ועם עובדות אי אפשר להתווכח. עם זאת, שכטר זה לא שחקן שניתן למדוד רק ע"פ שערים. יש לו תשוקה של שחקן נוער, הוא ערמומי במובן החיובי, פיקח ומכיר את חוקי המשחק היטב.

1 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
שכטר מקבל אהבה מהקהל
(צילום: עוז מועלם)

הוא שם את הקבוצה לפני הסטטיסטיקה האישית שלו. לא הרבה חלוצים יתנו פס לחבר שנמצא במצב של הבקעה, אבל שכטר הוא כזה, זן אחר ומיוחד. שחקן שצוהל מהספסל כשהקבוצה שלו מבקיעה, שטופח על השכם לשחקנים צעירים, שיודע להרים את השחקנים בחדר ההלבשה, שנותן 100% בכל אימון, לא שחקן שעושה פרצופים ומתבכיין כשהוא לא משחק. מאמנים חולמים על שחקנים עם אישיות כזאת.
שכטר, אפילו אם הוא עולה לדקות מועטות, מכניס אנרגיות מטריפות, מרים את הקהל וכל נגיעה בכדור או מגע שלו עם שחקן יריב יוצרים יתרון לקבוצה, אם זה בסחיטת עבירות בחלק הקדמי, סחיטת פנדלים (מהמובילים בתחום בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי), דריבל נהדר, לחץ על שחקני ההגנה בספרינטים או גליץ' שזוכה לתשואות מהאוהדים.
בתקופה האחרונה החלו להישמע רעשי רקע שדיברו על כך שהוא לא מרוצה ממעמדו בקבוצה, שדקות המשחק לא תואמות את הציפיות שלו מעצמו, וכבר החלו דיבורים על גישושים מקבוצות אחרות לשנה הבאה. אבל בשני המשחקים האחרונים שכטר כבש שלושה שערים סופר חשובים - צמד בחצי גמר הגביע מול מכבי חיפה ושער נהדר בניצחון על מכבי פ"ת - והוכיח כי הספידו אותו מהר מדי, עד כדי כך שהשבוע שחקנים מקבוצתו טענו כי הוא חייב לקבל חוזה לשנה הבאה ושמדובר בשחקן מאוד חשוב למועדון, כמה שהם צודקים!
לא משנה אם מכבי תזכה באליפות או לא, על שחקן כמו שכטר לא מוותרים, ולא משנה אם אתה מאמן הולנדי או ישראלי, כי הוא נכס מקצועי וחברתי לכל מועדון.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.