אווירה של טירוף אחזה בקרב אוהדי מכבי ת"א לקראת שלבי ההכרעה ביורוליג. הייתה תחושה שיאניס והחבורה מסוגלים להחזיר את התואר הנחשק והכבוד הראוי לתל אביב. רק שמאז, הגיעה הקורונה ששיבשה את הספורט העולמי והוחלט לבטל את המשך העונה, ומן הסתם מכבי הייתה מן הנפגעות העיקריות מהמהלך.
ברור שאי אפשר להאשים אף אחד במכה שהנגיף גורם לעולם, הן באופן כלכלי, הן באופן בריאותי וכמובן באופן ספורטיבי. אבל מכבי שלנו, "הקבוצה של המדינה" שמדי שנה מתחמשת בשחקנים הטובים ביבשת, צריכה להראות לאוהדים שלה ששום דבר לא יעמוד בפני הרצון לשוב ולהיות אחת מאריות הכדורסל האירופי. בזמן ששאר קבוצות העל מתחמשות לקראת העונה הבאה בשחקנים ששמם הולך לפניהם, כמו טוקו שנגליה שחתם בצסק"א וכמובן ניק קלאתס בברצלונה שנמצאת במו"מ עם פאו גאסול - מכבי קצת רדומה.

1 צפייה בגלריה
קלאתס
קלאתס
ניק קלאתס. חיזק אדיר לבארסה
(צילום: EPA)

אצל האימפריה הצהובה שמענו לאחרונה על טאריק בלאק ונייט וולטרס שעזבו, דני אבדיה שכבר בדרך לליגה הטובה בעולם, וארון ג'קסון וג'יילן ריינולדס שעזבו לאחר שעונת היורוליג לא התחדשה. אז נכון, הצהובים הצליחו לשכנע את שאר הכוכבים לחזור ולשחק עד סוף העונה של ליגת העל, אבל בינינו - מישהו באמת חושב שיש עוד קבוצה שיכולה להתחרות עם מכבי? ולא, ירושלים עוד לא שם.
על מכבי להבין שלהביס בליגה המקומית זה נחמד, אבל אם היא רוצה להחזיר אליה את אמון האוהדים כמו בעונה הקודמת, ולשוב לקדמת הבמה של הכדורסל האירופי, עליה להמשיך באותה הדרך לפני שהקורונה הגיעה. כי כסף זו לא הבעיה... עוד קצת מאמץ וגביע אירופה יחזור למקומן הראוי - יד אליהו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.