חדשות רעות לצהובים: ג'ון דיברתולומאו לא ישוב לשחק העונה במדי מכבי תל אביב.
הקפטן שסבל העונה מפציעה ממושכת בכתף וקיווה לשוב לאחר תום פגרת הקורונה חש כאבים ברגלו אחרי שביצע תנועה במהלך האימון היום (שלישי). דיברתולומאו עבר בדיקה והתברר כי כעת הוא סובל מקרע בגיד אכילס.
2 צפייה בגלריה
ג'ון דיברותולמאו מול מייק ג'יימס
ג'ון דיברותולמאו מול מייק ג'יימס
ג'ון דיברותולמאו. לא היה לו מזל העונה
(צילום: אורן אהרוני)
ממכבי תל אביב נמסר: "דיברתולומאו נפצע ברגלו לאחר שביצע תנועה חדה במהלך האימון. השחקן סובל מקרע חלקי בגיד אכילס ולא צפוי לשוב לשחק העונה. החלמה מהירה ג'ון".
למעשה דיברתולומאו לא שיחק מאז שנפצע בשריר החזה בחודש דצמבר, במשחק מול באיירן מינכן ביורוליג. הוא החלים בקצב מהיר וחזר מוקדם מהצפוי, אך לצערו נפצע שוב.

"שלושה חודשים לא התאמנו - זה מסוכן"

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בזום התייחס המאמן יאניס ספרופולוס לסיטואציה בה נמצאת הקבוצה, וכן לפציעה של דיברתולומאו: ״אנחנו מתכוננים להתחיל את העונה, זה לא קל, זה לא יהיה כמו שהיה לפני. אנחנו צריכים לעקוב אחרי ההנחיות, לדאוג לבריאות של השחקנים ולפציעות. יש לנו כבר את ג׳ון דיברתולומיאו שנפצע בגיד האכילס. אנחנו מנסים לעשות את הכי טוב שלנו. שלושה חודשים לא התאמנו, וזה באמת מסוכן מאוד עבור השחקנים. זה לא אותו הדבר אם מתאמנים בבית או רוכבים קצת על אופניים. אני מקווה שלא יהיו לנו עוד פציעות עד סוף העונה".
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
ספרופולוס. "סגנון המשחק יהיה שונה בלי קהל"
(צילום: ראובן שוורץ)
"בקשר לזה שנשארנו עם פוינט גארד אחד- ננסה למצוא את הדרך הטובה ביותר וניתן את ההזדמנות לשחקנים שעדיין לא שיחקו". כשנשארל המאמן על עתידו של דיברתולומאו בקבוצה הוא ענה ללא היסוס: "כמובן שהוא ימשיך איתנו. הוא הקפטן שלנו ואנחנו רואים את העתיד שלו איתנו".
על המשחקים ללא קהל הוא אמר: "הרבה פעמים ביוון משחקים ללא קהל בגלל עונשים, זה מאוד קשה. האוהדים מביאים משהו אקסטרה למשחק. זה שהאוהדים לא יהיו איתנו יהפוך את סגנון המשחק למשהו אחר, אנחנו נצטרך להתרגל לאווירה הזאת. אנחנו מאוד נתגעגע לאוהדים שלנו, הם חלק מאיתנו".
מנכ"ל הקבוצה עדלי מרכוס אמר: ״אני לא רואה שום קשר בין מה שקורה ליכולת המקצועית. שחקנים צייצו מה שיש. כולנו חווים סיטואציה שעוד לא הייתה, יש סיטואציה שנוצרה, רוב ההכתבות הגיעו ממשרד הבריאות, אין לנו תלונות גם אליהם, כי כולנו בתקופה חדשה. אני חושב שיש מצוקות, השחקנים משדרים איזושהי מצוקה, זה שניסו להציג את זה כאילו שזה נגד המינהלת, זה ממש לא שם".