"בשבועות הקרובים אמורות להתקיים באיחוד האמירויות שתיים או שלוש פגישות עם אנשי עסקים שמתעניינים ברכישת הפועל ת"א. אני מחכה שיקבעו לנו את המועד המדויק, זה יכול לעזור מאוד למועדון". כך טוען שרון ניסנוב, אחד מבעלי הפועל ת"א.
גם בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, הצהיר כי הוא אמור להיפגש בדובאי עם משקיע, אבל ניסנוב משוכנע: "אני חושב שאם יבוא מישהו מאיחוד האמירויות, הוא יגיע קודם כל אלינו. יש משמעות לסיפור הדו־קיום שמאפיין את הפועל ת"א יותר מאשר כל קבוצה אחרת, וזה בדיוק מה שמחפשים שם. יש מספיק אנשים שעובדים מאחורי הקלעים על מנת להוציא את העניין לפועל".
4 צפייה בגלריה
שרון ניסנוב
שרון ניסנוב
יצליח לגייס משקיע מהאמירויות? ניסנוב
(צילום: עוז מועלם)
אותם משקיעים פוטנציאליים אמורים להוות חבל הצלה עבור הפועל ת"א, אחרי שבשבועות האחרונים ניסנוב חווה הפגנות ליד לביתו בסביון של אוהדים שדרשו ממנו לעזוב את המועדון לאלתר. גם מזה הוא לא מתרגש: "ידוע שחלק מהקהל של הפועל ת"א כפוי טובה, זה לא משהו חדש. תסתכל לאחור ותראה את ההתנהלות כלפי בעלים אחרים, שאף אחד מהם לא רצה שום דבר למעט טובת המועדון, בדיוק כמונו. ברור שזה לא משהו שנחמד לעבור, שמגיעים אליך הביתה אוהדים, אלו שהזילו דמעה רק לפני ארבע שנים אחרי שהמועדון פורק והיה בדרך לליגה ג' – אבל נתמודד עם זה".
האוהדים טוענים שאתם לא בעלים מספיק טובים ברמה הכלכלית.
"הם לא מחדשים כלום, גם אני לא חושב שאנחנו מספיק טובים כדי להיות הבעלים, אבל מצד שני אלה אמירות חסרות תוכן. זה לא שיש עכשיו תחליף טוב מאיתנו, מישהו עם כיסים עמוקים יותר משלנו שרוצה את הפועל ואנחנו מסרבים לתת לו. אנחנו הראשונים שנקום ונלך ברגע שיגיע מישהו שיוכל לשדרג את הקבוצה כלכלית, גם אנחנו מחכים שיגיע מישהו שיחזיר את הפועל לגדולתה".
4 צפייה בגלריה
משה סיני ושרון ניסנוב ביציע
משה סיני ושרון ניסנוב ביציע
משה סיני ושרון ניסנוב . "היה לי ברור שנסתדר עם השחקנים"
(צילום: ראובן שוורץ)

"הכל אצלנו בזמן"

ההחלטה שלכם להוציא את השחקנים רטרואקטיבית לחל"ת יצרה מהומה נוספת.
"ראינו שהכסף מהמדינה לא מגיע, הקצבות הטוטו לא הועברו ואנחנו צריכים להביא את כל הכסף מהבית. אמרנו לעצמנו שאם יש אפשרות לקבל עזרה מהמדינה באמצעות הביטוח הלאומי, אז למה לא להשתמש בה. לא הייתה כל כוונה לפגוע בחוזה העונתי של השחקנים, בתקופה שבה לא נערכו אימונים".
ובכל זאת, התדמית שלכם נפגעה שוב, בפעם המי יודע כמה.
"בדיעבד אתה צודק. עובדה שגם קבוצות אחרות הוציאו לחל"ת ולא היה נגדן שום עליהום תקשורתי. יכול להיות שטעינו כשלא ישבנו עם השחקנים, שלא תיאמנו והסברנו להם, אבל היה לנו ברור שלא תהיה השבתה. יש לנו שחקנים שמבינים את הסיטואציה".
אתמול כבר הגעתם להסדר אחרי פגישה עם ארגון השחקנים.
"לא היינו צריכים את הפגישה, היה לי ברור שנסתדר עם השחקנים שלנו. נוח לארגון השחקנים לתפוס עלינו כותרות, זה פופולרי יותר. לנו אכפת רק מהשחקנים שלנו ולא מהתמונות של ארגון השחקנים, שהם מנסים בכל פעם להגיע אליהן".
4 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
כפויי טובה? אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
לא חששתם שזה יגרום לירידה במוטיבציה?
"לא חושב, מעולם לא איחרנו בתשלומי שכר, הכל אצלנו בזמן. זו הייתה אי־הבנה, כולנו בני אדם ויכולים לעשות טעויות. אנחנו גוף אחד, הבעלים והשחקנים, והכל יהיה טוב. אמרתי כבר בעבר שיש לנו בעיית הסברה, ואנחנו צריכים לתקן את זה. גם בעסקים הפרטיים שלי הוצאנו עובדים לחל"ת. אנחנו בתקופה היסטורית במלחמה מול הקורונה, ואנשים מנוסים מאיתנו לא יודעים להתמודד עם הסיטאוציה הזו".

"לא נרד ליגה"

הליגה מתחדשת בקרוב. אתה מאמין שהיא תגיע לסיומה או שתיעצר שוב?
"אני חושב שהליגה כבר לא תיפסק יותר, יותר גרוע מהתחלואה בחודשיים האחרונים כבר לא יהיה פה. חליתי בעצמי בקורונה ואני יודע מה זה. אם החליטו לפני שבוע לחזור לאימונים בזמן תחלואה לא קלה, כבר לא יעצרו את הליגה. מה שבטוח זה שאם יעצרו אותה שוב, היא כבר לא תחזור העונה".
במצב כזה, צריך סגל רחב לאפשרות של הדבקה.
"יש לנו סגל מספיק רחב, עם צעירים מאוד מוכשרים, ונקודתית נדע להתמודד עם כל סיטואציה. אם נצטרך לחזק את הסגל, נעשה את זה. כרגע אנחנו מסתדרים עם מה שיש, ואני בטוח שניראה הרבה יותר טוב".
4 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
"רק בריאות". בוזגלו
(צילום: הפועל ת"א)
רשת הביטחון מסייעת בהתמודדות עם מצב ללא כרטיסים ומינויים, אבל מצד שני מגבילה את האפשרות לצרף עוד שחקנים.
"נכון, ואנחנו מנסים לעשות את המקסימום במסגרת ההגבלות".
פתחתם את העונה עם אפס נקודות בשני משחקים. חושש מירידת ליגה?
"ממש לא, לא נרד ליגה. נחזור לליגה בקרוב, נראה איך נסתדר ולפי זה נקבל החלטות".
בינתיים נקבע שמאור בוזגלו יחזור לאימונים.
"קיבלנו את החלטת הבורר. מאחל לו שיהיה בריא, בוא נראה איך הדברים יזרמו".
ניסו אביטן, עוד אחד שהגיש נגדכם תביעת בוררות, חתם בסכנין.
"שיהיה לו בהצלחה".