בעיצומו של משבר הקורונה, ובין טפטופי שיגורי הקסאמים המספרים את סיפורה העצוב של העיר אשקלון, קבוצת הכדורסל אליצור "איתו" אשקלון נותנת בשקט עונה אדירה בליגה הלאומית. המאזן של הקבוצה, הקרויה על שמו של מנהל המשק האגדי איתמר שרביט ז"ל, עומד על שבעה ניצחונות משבעה משחקים, והיא מוליכה בגדול את הטבלה.
הקבוצה הוקמה ב-15/16 מאהבה נטו, אחרי הפירוק של אליצור אשקלון שהייתה פעילה בעבר בליגה הבכירה. עם חוג אוהדים מצומצם ונאמן שהולך אחרי הקבוצה באש ובמים לכל משחק, ההרגשה היא כמו במשפחה אחת גדולה, קבוצת כדורסל של פעם עם חיבור של לב ונשמה, בלי פוליטיקה ועסקנות. בינתיים, זה הוביל לשלוש עליות רצופות, מהליגה המחוזית ועד הליגה הלאומית. אולי עכשיו הגיע תור ליגת העל.

1 צפייה בגלריה
דילייני בימים בקריית גת מול לימונד
דילייני בימים בקריית גת מול לימונד
דילייני בימים בקריית גת מול לימונד
(צילום: עוז מועלם)

הקפטן פול דילייני, אלונזו קולמן, בן אלטיט, דודו שמריז ושאר הסגל בניצוחו של המאמן המופלא חנן הירשוביץ, הם תלכיד מנצח שלא עוצר בשום תחנה לעבר המטרה. המסר שחנן העביר לסגל הוא שהם פייבוריטים בכל מגרש, וזה חילחל לשחקנים. התוצאות נראות בשטח ממשחק למשחק, והעבודה שהוא עושה בקבוצה ראויה לכל הערכה .
כמובן שעם ההצלחה גדל התקציב - ועיריית אשקלון חייבת להקצות משאבים ראויים לקבוצה הנהדרת הזאת, על מנת שקבוצות כמו מכבי ת"א והפועל ירושלים יחזרו לקו אשקלון.
כרגע, אליצור היא קבוצת הספורט הבכירה באשקלון, ועושה רושם שהיא לא הולכת להיפרד מתואר זה בשנים הקרובות. חובבי הספורט בעיר משוועים לקבוצה בכירה להזדהות איתה, וכמו מילות השיר: "הגיע הזמן אומרת אימי", הנבואה מתגשמת.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.