כששעון לונדון הראה על השעה 20:00 בדיוק, נשמעה שריקת הפתיחה למשחק הגדול ביותר של מכבי חיפה בעשור הנוכחי. ההתרגשות בצד הישראלי בשיאה והאפשרות לעשות היסטוריה מונחת על הכף.
המשחק עצמו הראה שחלומות לחוד ומציאות לחוד, למרות שצ'ארון שרי עוד הפיח תקווות עם שער מרהיב. אבל התרנגולים ממש לא התרגשו וטסו ל־2:7 משפיל שחשף את הפערים האדירים.
1 צפייה בגלריה
רוקאביצה מכניע את הארט מהנקודה הלבנה
רוקאביצה מכניע את הארט מהנקודה הלבנה
רוקאביצה מכניע את הארט מהנקודה הלבנה
(צילום: AFP)
אז כן, חיפה שיחקה את המשחק ההתקפי הרגיל שלה מהדקה הראשונה, בלי שום התאמות הגנתיות ליריב. זה אולי מצליח מול יריבות בליגת העל או בדרג נמוך יותר באירופה, לא מול הקבוצה של ז'וזה מוריניו.
ברק בכר שוב פתח עם שלושה בלמים כמו שהוא כל כך אוהב ורגיל באירופה, ובנה על בוגדן פלאניץ' שיהיה האקס פקטור. בפועל, הבלם פישל שוב ואיבד מהר מאוד את הביטחון עם סדרת טעויות שעלו בספיגות.
האשמה היא לא רק על הבלם הסרבי ולא על אף שחקן בודד, אלא על צורת המשחק ההתקפית של בכר שלא מתאימה כאן. נכון יותר היה להסתגר בחוכמה ואז לנצל את המהירות של חזיזה, שרי ורוקאביצה בהתקפות מעבר. בכר בחר לא להתאים את עצמו ליריבה האיכותית, ושכח שלרוסטוב לא היה את קיין ולוקס מורה בחלק הקדמי.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.