מכבי חיפה ביצעה כבר מהלכים מעניינים בשוק ההעברות לקראת מוקדמות ליגת האלופות והעונה הבאה, אבל יש לה גם שחקן אחד שהיא גידלה בעצמה, ועכשיו שואף לקבל הזדמנות רצינית וללכת בדרכו של נטע לביא, שכבר לקח אותו תחת חסותו - האם העונה מאור לוי יפרוץ?
בינואר האחרון חתם לוי על חוזה ל-3 שנים (אופציה ל2 נוספות) ומשם לא יצא להשאלה, כמו שבחיפה בדרך כלל עושים עם השחקנים הצעירים. לביא, כקפטן הקבוצה, הביא את מאור לחדר ההלבשה ונתן לו לפרוח. לביא מהווה עבור לוי דוגמה ושאיפה אותה הוא רוצה להשיג.

1 צפייה בגלריה
מאור לוי מול ארז איסקוב
מאור לוי מול ארז איסקוב
מאור לוי
(צילום: גיל נחושתן)

בכר לא פיספס זאת, ראה את הכישרון שיש ברגליו של מאור והכניס אותו לרוטציה. לוי רשם 22 הופעות בליגת העל בעונת האליפות, רשם 2 בישולים ובנוסף סחט פנדל נגד בני סכנין ועזר לירוקים לנצח 0:3.
כרגע מסתמן שבעונה הבעיה יהיה עומס בקישור של הירוקים, עם לוי, לביא, מוחמד אבו פאני המתנדנד, חוסה רודריגס, יובל אשכנזי ועלי מוחמד שהגיע מבית"ר ירושלים. אם לביא או אבו פאני לא ימכרו, יהיה שחקן או שניים שיצאו בהשאלה. יכול להיות שמאור יהיה זה שיושאל. הפועל חדרה כבר גיששה אצל הקשר הצעיר, אבל הירוקים הבהירו כי בינתיים מאור נמצא בתוכניות של בכר. זו לא תהיה החלטה קלה עבור המאמן, שרוצה להמשיך לפתח את הכישרון, ומצד שני לא בטוח שיוכל לתת לו מספיק דקות.
אני מקווה שברק ייתן לו מקום בסגל, כי לא בטוח שמקום אחר יוכל לקדם אותו לעבר ההצלחה. ובכלל, מכבי חיפה צריכה להסתמך על שחקני הבית שלה. לוי צובר ניסיון והוא העתיד של הירוקים. הרי כבר אמרו עליו במועדון: "זה שחקן צעיר שעוד ידבר חזק במכבי חיפה בשנים הקרובות".
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.